De ce nu intrebi la banca? E mai "folositor". Crezi ca daca noi spunem "n-a vrut sa-ti vina" sau alte prostii, vei avea raspunsul potrivit? Incearca de mai multe ori, parola daca iti vine de obicei prin telefon trebuie sa vina mereu. Pot fi probleme de la server sau alte chestii, cine stie. Daca nu iti functioneaza de mai multe ori nu inseamna ca "site-ul nu e serios", inseamna ca ceva e in neregula.
Refresh la site si mai incearca inca o data. Posibil sa fie serverul bancii in mentenanta si sa isi reia activitatea dupa cateva minute\ore.
Nu conteaza daca e site-ul inrolat sau nu ci daca e sistemul de plata. Am patit si eu si am sunat la banca, au spus ca era de la ei si n-am de ce imi face griji. I-am zis "da, dar tine de siguranta contului meu" si ea a spus "pai contul dvstra e in siguranta" si eu am spus "cum, daca putea oricine sa faca plata aia?" in fine... a zis sa nu mi fac griji. A trecut mai bine de un an si n-am avut probleme
Asa este, conteaza daca procesatorul de plati este inrolat in 3d
andreiscripcaru întreabă: