| Georgiana0216 a întrebat:

Buna!
Am incercat sa retrag cu cardul Revolut o suma de la bancomat.
Din greseala a tastat pinul altui card.
Norocul meu a fost ca nu am introdus cardul in bancomat, fiind unul contactless.
Mi-a afisat un mesaj ca ecran, dar din care nu am inteles mare lucru, fiind rea mult soare si dispărând rapid mesajul de pe ecran.
Am retinut doar ca va fi retinut.
Dupa asta am transferat unui prieten o suma de bani si a mers, de asemenea am retras numerar de la un alt bancomat si la fel a functionat.
Din cauza introducerii acelui pin greșit mi se poate bloca cardul de cei de la Revolut?

Răspuns Câştigător
| Vvistula a răspuns:

Bună! În general, introducerea unui PIN greșit la un bancomat nu ar trebui să îți blocheze cardul Revolut, mai ales că nu ai introdus cardul în bancomat.

Iată câteva detalii relevante:
Politica de securitate: Majoritatea cardurilor de debit și credit, inclusiv cele de la Revolut, au un mecanism de securitate care blochează cardul după un număr specific de încercări eșuate de introducere a PIN-ului (de obicei, 3 încercări). În cazul tău, deoarece nu ai introdus efectiv cardul, este puțin probabil să se activeze această măsură.

Mesajul de pe ecran: Dacă ai văzut un mesaj care menționa că cardul va fi reținut, acest lucru se aplică, de obicei, când cardul este introdus în bancomat și nu este retras. Deoarece cardul tău este contactless și nu l-ai introdus în bancomat, nu ar trebui să fie afectat.

Funcționarea ulterioară a cardului: Faptul că ai putut efectua transferuri și retrageri de numerar după incident sugerează că cardul tău este în continuare activ și funcționează corect.

Ce poți face:
Verifică aplicația Revolut: Monitorizează-ți activitatea din aplicația Revolut pentru a te asigura că nu există tranzacții neautorizate.
Contactează suportul Revolut: Dacă ai nelămuriri sau vrei confirmări suplimentare, poți contacta echipa de suport Revolut prin aplicație. Aceștia îți pot oferi detalii specifice legate de contul tău și de card.
Dacă nu întâmpini probleme la utilizarea cardului în continuare, este foarte probabil că nu ai de ce să îți faci griji.

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Si daca se blocheaza il deblochezi din aplicatie si gata

| Georgiana0216 explică (pentru suntserios):

In aplicatie e ok.
Nu mi-a aparut niciun mesaj cum ca ar fi blocat cardul.
Ar fi trebuit pe moment sa il blocheze.
Dar multumesc de informatie!
Nu folosesc de mult timp revolut si inca mai am multe de invatt despre cum functioneaza.

| Georgiana0216 explică (pentru Vvistula):

Mulțumesc din suflet!
Acum m-am linistit.
Cardul a functionat in continuare, asa cum am mentionat, am transferat bani si am retras de la un alt bancomat, deci nu am intampinat probleme.
A fost mai mult o panica de moment, deoarece nu am reusit sa citesc intreg mesajul. Bancomatul este pozitionat intr o zona unde din cauza soarelui este destul de dificila vizualizarea mesajelor de pe ecran. Dar răspunsul dvs m-a linistit.
Mulțumesc inca o data!
Seara buna!

| Violleta2022 a răspuns:

Stii ca nu-i bine sa scoti cash de pe credit card, nu?
Cand scoti cash de pe un card de credit se plateste dobanda 30% pana achiti integral toata suma acelui card.
Deci ce faci tu este total gresit, credit cardul fiind mai util sa platesti cu e, decat sa scoti cash, fiindca vei platii la dobanda cand nu face.