| pitikaaa a întrebat:

Buna!
Am nevoie de ajutor. Am platit astazi o suma de bani pentru Avon la un aparat PaySafe. Am platit cu numarul de reprezentant. si la final imi zicea sa astept dupa chitanta. Si am asteptat, dar nu am primit nici o chitanta. Este oare vreo problema? S-a efectuat plata cu toate ca nu am primit chitanta?

Răspuns Câştigător
| danutzu96 a răspuns:

Plata s-a efectuat (mai sunt si inarzieri de confirmare). Dar poti sta linistita in privinta platii. Vor primi banii fara probleme.

2 răspunsuri:
| danutzu96 a răspuns:

Daca este vreo problema cu plata sau te pune sa dovedesti da este o problema. Fara chitanta nu ai dovada platii.

| pitikaaa explică (pentru danutzu96):

Nu trebuie sa arat nimanui chitanta deoarece banii imi intra in contul Avon online, de unde pun comenzi. Vreau doar sa stiu daca s-a efectuat plata chiar si fara chitanta, si nu mai trebuie sa platesc inca o data