| noboodie a întrebat:

Bună. Am o întrebare legată de aplicația BT Pay. Mi-am schimbat recent telefonul și am încercat să mă conectez cu contul pe care îl am deja, însă îmi apare că nu pot folosi aplicația, deoarece sunt minoră. Acest lucru nu mi s-a mai întâmplat până acum. Folosesc și Apple Pay, dar dacă încerc să dau o comandă online, trebuie să confirm plata din aplicație. Ce ar trebui să fac?

3 răspunsuri:
| lpavel a răspuns:

Daca cardul e pe numele tau atunci se rezolva la banca daca nu, atunci sorry dar n-am idee...
Poti face cumparaturile din pc si pui datele cardului acolo cand ti le cere la plata sau poti platii numerar cand vine coletul...

| noboodie explică (pentru lpavel):

Am trecut azi pe la bancă și într-adevăr, aplicația și-a făcut un update acum o lună sau două. Minorii nu mai au acces la BT Pay, dar mi s-a spus că, de exemplu, îmi pot verifica soldul prin apelarea la un număr de telefon care îmi va trimite un link pe SMS. Singurul lucru pe care trebuie să-l fac este să îmi introduc CNP-ul.

| lpavel a răspuns (pentru noboodie):

Ai grija ca acea verificare a soldului nu este gratuita!