Bună! Mergi la banca unicredit si intreabă acolo, ei sunt singurii care i ti pot confirma daca ai sau nu cont la ei sau ce tranzactii sau facut, sa ai buletinul la tine, mergi azi sa rezolvi numai sta.
Stiu sigur ca nu am cont la ei. O spui de parca greseala mi-ar apartine mie. Eu nu am legatura cu aceasta banca. Asta o stiu foarte bine, crede-ma.
Primesc des mesaje de banci.Dar am instalata o aplicatie care le respinge automat.
Ar fi si culmea sa ii sun eu inapoi.
Daca banca mea nu ma suna de ce m-ar suna altii?
Telefoane Unicredit Bank:
+40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania)
*2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone)
Nu apare nici un numar de telefon la care as putea suna. Cu siguranta este eroare fiindca eu nu am nici un fel de contact cu aceasta banca.
Multumesc!
I-am sunat si i-am anuntat ca au facut o eroare.
Si eu iti multumesc pentru raspuns.
Foarte bine...o zi buna sa ai!
Pe site ul Unicredit ar trebui sa apara un email sau un numar de telefon de contact. Daca tu nu ai nicio treaba cu banca respectiva, nu ai de ce sa iti faci probleme, dar ii poti contacta ca sa i informezi ca s-a facut o eroarre.
Buna!
Am patit acelasi lucru, dar cu o alta banca. Explicatia de fapt este alta. Banca rareori greseste destinatarul mesajului. In cazul meu, numarul de telefon a apartinut unei alte persoane (client al bancii). Numerele de telefon nefolosite sau ''inchise'', se realoca dupa un anumit timp. Cum numarul probabil a ramas in baza lor de date, ai primit tu SMS-ul respectiv.
Daca stii ca nu ai cont la ei, nu ai de ce sa iti faci griji.
O zi buna!
Probabil au gresit nr de telefon. Poti sa faci un bine si sa-i suni, sa le spui de eroare. Poate cel ce are contul, are nevoie de aceasta informatie.