| Julia1188 a întrebat:

Am primit de dimineata un mesaj pe telefon in care am fost informata de catre UniCredit cum ca s-a efectuat o tranzactie intr-un cont. Problema este ca eu habar nu am de aceasta banca si despre acel cont. Ce s-a intamplat de fapt? Nu pot raspunde inapoi mesajului pentru a le spune de eroare. Vi s-a mai intamplat? O zi buna.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe site ul Unicredit ar trebui sa apara un email sau un numar de telefon de contact. Daca tu nu ai nicio treaba cu banca respectiva, nu ai de ce sa iti faci probleme, dar ii poti contacta ca sa i informezi ca s-a facut o eroarre.

16 răspunsuri:
| AndreeaIoana01 a răspuns:

Probabil a gresit cineva numarul de telefon si ti-a venit tie.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna. Probabil e o eroare. Nu poti suna la ei?

| Julia1188 explică (pentru anonim_4396):

Nu apare nici un numar de telefon la care as putea suna. Cu siguranta este eroare fiindca eu nu am nici un fel de contact cu aceasta banca.

| francut a răspuns:

Probabil au gresit nr de telefon. Poti sa faci un bine si sa-i suni, sa le spui de eroare. Poate cel ce are contul, are nevoie de aceasta informatie.

| francut a răspuns (pentru francut):

Acum vad ca nu ai nr de telefon. happy

| Julia1188 explică (pentru francut):

Da, as fi sunat, daca primeam mesajul de la un numar de telefon valid. Doar ca apare doar UniCredit si cand vreau sa vad numarul imi apare "nedisponibil"...

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună! Mergi la banca unicredit si intreabă acolo, ei sunt singurii care i ti pot confirma daca ai sau nu cont la ei sau ce tranzactii sau facut, sa ai buletinul la tine, mergi azi sa rezolvi numai sta.

| francut a răspuns (pentru Julia1188):

Scuze, am vazut si eu tarziu ca nu iti apare numarul.
Lasa-i sa se descurce, in acest caz. Ori, ai putea sa le cauti un numar pe net, sa le spui si ei se anunta intre colegi.

| Julia1188 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Stiu sigur ca nu am cont la ei. O spui de parca greseala mi-ar apartine mie. Eu nu am legatura cu aceasta banca. Asta o stiu foarte bine, crede-ma.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Multumesc!

| Julia1188 explică (pentru anonim_4396):

I-am sunat si i-am anuntat ca au facut o eroare. happy

| Julia1188 explică (pentru anonim_4396):

Si eu iti multumesc pentru raspuns. happy

| JackR a răspuns:

Telefoane Unicredit Bank:
+40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania)
*2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Julia1188):

Foarte binehappy...o zi buna sa ai!

| xerxes1 a răspuns:

Primesc des mesaje de banci.Dar am instalata o aplicatie care le respinge automat.
Ar fi si culmea sa ii sun eu inapoi.
Daca banca mea nu ma suna de ce m-ar suna altii?

| Roxin a răspuns:

Buna!

Am patit acelasi lucru, dar cu o alta banca. Explicatia de fapt este alta. Banca rareori greseste destinatarul mesajului. In cazul meu, numarul de telefon a apartinut unei alte persoane (client al bancii). Numerele de telefon nefolosite sau ''inchise'', se realoca dupa un anumit timp. Cum numarul probabil a ramas in baza lor de date, ai primit tu SMS-ul respectiv.
Daca stii ca nu ai cont la ei, nu ai de ce sa iti faci griji.

O zi buna!