Nu reclama te salveaza! Calitatea serviciilor si calitatea marfii raportata la pret!
Problema e alta poti sa ai produse mult mai ieftine decat ceilalti daca vrei asta. produse lactate si produse din carne daca le cumperi direct de la producator... poti sa mergi la tara si sa cumperi un tauras de 500-600 kg cu 6 lei /kg in viu sau si mai ieftin platesti abatorizarea 150 sau 200 ron, pielea lui iti scoate abatorizarea. obti si certificat sanitar si factura...si asa scapi destul de ieftin, ok branza la fel te duci pe sate frumos cumperi branza de la producator iti faci frumos o cunostinta la un medic veterinar scapi ieftin si cu o calitate buna, parinti mei au ferma in sat si vin din oras si dupa lapte si dupa carne avem abator in sat. ai tot proaspat si bun in magazinul tau alimentar si la preturi foarte bune nu bune, asculta-mi sfatul si ai sa scapi de criza. in fata magazinului scrii frumos pe geam preturi de producator si alimente proaspete nu lacomi la mult multumestete cu 25% profit, vei avea rulaj mare si vei scapa de criza. daca crezi ca ti-au fost de folos sfatul da-mi un privat daca mai pot sa te ajut cu ceva.
Daca angajezi o vinzatoare topless, o sa spargi piata si-i falimentezi pe papagalii aia care-ti fac concurenta Daca nu... Preturile mai mici atrag mereu clientii. Afara de asta, sint tot felul de lucruri aparent marunte, dar care sint extrem de importante. Magazinul sa fie curat (sa nu arate ca o dugheana), trebuie sa-l faci sa straluceasca, sa fie "aerisit" si luminos. Marfa aranjata frumos (nu ingramadita). Vinzatoarea sa zimbeasca, sa fie serviabila si oricit de pretentios si de morocanos este clientul, sa nu-l contrazica niciodata. Clientii intra cu incredere, dar mai ales cu placere intr-un magazin curat, luminos in care sint intimpinati de fete prietenoase.
Cel mai bine ar fi sa incerci sa schimbi aspectul magazinului sa ii dai o culoare care sa fie mai aprinsa, ca sa ii sara ii ochi oricui, bafta
Buna! Ai putea sa imparti fluturasi pe strada cu oferte la anumite alimente. sa scazi preturile putin.si ai grija ca servirea sa fie buna! Daca vanzatoarea este amabila si are rabdare cu clientii sigur mai multa lume o sa vina la magazinul tau. Succes!