| Maryse a întrebat:

As vrea sa ma ajutati cu ceva. Sunt fata, am aproape 17 ani si locuiesc in Suceava. As vrea sa fac niste bani insa chiar nu stiu cum. Imi puteti da niste idei?

7 răspunsuri:
| GabrielaIoana a răspuns:

Distribuie pliante de Kaufland, Vodafone. Te poti duce la ei personal sa te interesezi sigur gasesti pe cineva care sa te ajute. Daca nu iti convine poti fi reprezentant la o firma de cosmetice si vinzi produsele de pe catalog colegelor de scoala. Eu sunt reprezentant Lady's daca vrei te pot ajuta.

| Rozaliul a răspuns:

Buna Maryse! Eu am vazut la mine in oras fete (si baieti) care impart pe strada pliante ORANGE/VODAFONE etc.Sau te poti face reprezentant la o firma de cosmetice, etc (gen AVON), dar trebuie sa gasesti pe cineva caruia sa ii cumperi produse.Iti urez bafta!

| Maryse explică (pentru Rozaliul):

Cred ca voi alege sa impart pliante. Sunt reprezentanta la Avon, dar nu castig prea mult deoarece nu am clienti multi, iar aceia pe care ii am sunt elevi. Oricum, multumesc pentru ajutor.

| johnnylik a răspuns:

Vrei sa ai un venit pe langa salar? Vreau sa-ti arat o sursa de bani accesibila oricui. Nu este vorba de imbogatire peste noapte si sa nu te astepti sa castigi multi bani din primele zile insa in timp cu pasi mai mici sau mai mari ajungi la castiguri frumusele facand ceva simplu: sa te joci. Ai citit bine, nu este mlm, hyip, ptc sau mai stiu eu ce. Intra aici pe link-ul meu, inregistreaza-te si te pot ajuta cu ce vrei: http://www.marketglory.com/strategygame/johnnylik81

| johnnylik a răspuns: