| Ap_Gabriel_2001 a întrebat:


Nu stiu daca e categoria potrivita dar m-am grabit.
Am o problema cu astia de la FanCourier:
Acum 2 saptamani am trimis un colet spre Bucuresti, doar ca dupa ce am vorbit cu destinatarul..acesta m-a intrebat ce anume am trimis,eu i-am spus,apoi el mi-a zis ca trebuia sa mai pun un obiect, apoi el a zis ca o sa lase coletul sa vina inapoi in Iasi,iar eu sa pun si ce lipsea, el spunand ca plateste transportul.
Acum cei de la FanCourier ma cauta pentru a-mi livra coletul inapoi, insa eu nu sunt dispus sa platesc transportul acestuia.
Va rog sa imi dati o solitie urgent.

5 răspunsuri:
| CatalinVictor1985 a răspuns:

Justice. le spui ca nu platesti nimic ca nu e greseala ta si ii ameninti cu protectia consumatorului

Bula
| Bula a răspuns:

Daca coletul n-a fost preluat de destinatar - indiferent de motive - trebuie sa platesti transportul dus-intors. Asta-i riscul vanzarii prin posta cu plata in ramburs, mai ales daca marfa are lipsuri sau e neconforma.
Trebuia sa te intelegi cu persoana sa preia coletul, iar tu trimiti piesa ramasa intr-un alt colet, dupa ce primesti banii.

| Ap_Gabriel_2001 explică (pentru Bula):

I.am spus asta.dar nu a mai raspuns

| Ap_Gabriel_2001 explică (pentru CatalinVictor1985):

Si daca nu rezolv nimic cu asta?

| CatalinVictor1985 a răspuns (pentru Ap_Gabriel_2001):

Nu a mai raspuns ca stie ca pierde cand aude de aia de la protectie dar acum depinde ca nici tu nu ai precizat daca ai gresit sau nu. Ca acel om care a trimis coletul inapoi voia ceva ce lipsea deci aici poate fi si greseala ta si ar trebui sa pui obiectul in colet sa-l trimiti si le spui la fan curier aia ca plateste cel care va primi coletul. Daca vor refuza sa te asculte protectia consumatorului si vor fi obligati sa-l transporte sa incaseze banii la final