Justice. le spui ca nu platesti nimic ca nu e greseala ta si ii ameninti cu protectia consumatorului
Daca coletul n-a fost preluat de destinatar - indiferent de motive - trebuie sa platesti transportul dus-intors. Asta-i riscul vanzarii prin posta cu plata in ramburs, mai ales daca marfa are lipsuri sau e neconforma.
Trebuia sa te intelegi cu persoana sa preia coletul, iar tu trimiti piesa ramasa intr-un alt colet, dupa ce primesti banii.
Nu a mai raspuns ca stie ca pierde cand aude de aia de la protectie dar acum depinde ca nici tu nu ai precizat daca ai gresit sau nu. Ca acel om care a trimis coletul inapoi voia ceva ce lipsea deci aici poate fi si greseala ta si ar trebui sa pui obiectul in colet sa-l trimiti si le spui la fan curier aia ca plateste cel care va primi coletul. Daca vor refuza sa te asculte protectia consumatorului si vor fi obligati sa-l transporte sa incaseze banii la final
Anonim6282 întreabă: