Pot da doar un raspuns principial. Ca baza de discutie.
1. orice produs necorespunzator poate fi returnat, daca s-a constatat ca nu respecta standardele, utilitatea, are defectiuni.
2. e bine sa fie constatarea facuta la receptie, daca necesita instalare si se constata ca nu functioneaza, are credibilitate acea firma care are contract pentru instalare.De fapt, o centrala trebuie receptionata de firma care o si instaleaza.
3. Ambalajul, in cazul unor sisteme complicate, contine obligatoriu o pastila care ramane verde daca nu au aparut socuri in cadrul transportului sau devine rosie in cazul unui transport bruscant. Daca nu are acea pastila sau e rosie, vina cade pe firma de ambalare si transport.
4. Daca ati receptionat si semnat de primire, fara garantie, fara firma de instalare care sa fie de fata la receptie, puteti sa pierdeti.
Repetati intrebarea pe 'legislatie'.
Acolo avem experti care va spun si numarul legilor care reglementeaza aceasta situatie.
De ce intrebi aici? Pune mana pe telefon si suna-i. Habar n-am cine sunt comerciantii si ce politica de retur au.