Inainte sa pun aceasta intrebare am intrat in cont, am cautat la explicatii oficiale, precum si pe alte forumuri.
Singura optiune pe care am gasit-o a fost aceea de a acorda un calificativ pozitiv vanzatorului.
Contacteaza administratorii site-ului pentru mai multe detalii sau scrie chiar vanzatorului, pentru a te indruma, daca stie procedura. Iti spuneam eu etapele pas cu pas in masura in care mi se intampla si mie sa anulez o comanda. N-am facut asta inca, de aceea mi-am permis doar sa dau sugestii despre posibilele modalitati de a anula comanda. E ciudat ca o astfel de procedura creeaza dificultati. Asa cum ai citit si cum am dedus si eu, pana nu anulezi tu comanda, nici vanzatorul nu-si poate recupera comisionul. E in interesul lui sa te ajute.
Va trebui sa intri pe cont si sa verifici notificarile si mesajele primite de la vanzator. Cu siguranta exista un link sau o optiune prin care sa anulezi comanda facuta. Numai din contul tau poti anula comanda.