Va trebui sa intri pe cont si sa verifici notificarile si mesajele primite de la vanzator. Cu siguranta exista un link sau o optiune prin care sa anulezi comanda facuta. Numai din contul tau poti anula comanda.
Inainte sa pun aceasta intrebare am intrat in cont, am cautat la explicatii oficiale, precum si pe alte forumuri.
Singura optiune pe care am gasit-o a fost aceea de a acorda un calificativ pozitiv vanzatorului.
Contacteaza administratorii site-ului pentru mai multe detalii sau scrie chiar vanzatorului, pentru a te indruma, daca stie procedura. Iti spuneam eu etapele pas cu pas in masura in care mi se intampla si mie sa anulez o comanda. N-am facut asta inca, de aceea mi-am permis doar sa dau sugestii despre posibilele modalitati de a anula comanda. E ciudat ca o astfel de procedura creeaza dificultati. Asa cum ai citit si cum am dedus si eu, pana nu anulezi tu comanda, nici vanzatorul nu-si poate recupera comisionul. E in interesul lui sa te ajute.