Cred că depinde cu cine e in relatii Revolut. Daca Kaufland și Lidl nu e pe lista lor, nu poți lua de la ei.
Trebuie sa te asiguri că acele magazine de unde vrei sa cumperi accepta Revolut.
Nici cei de la Revolut nu stiu care e cauza. Le-am scris problema si mi-au dat urmatorul raspuns: "Din păcate, nu putem vedea motivul refuzului, deoarece tranzacția nu apare în sistemul nostru. Aceasta înseamnă că solicitarea comerciantului nu a ajuns la noi și problema s-a întâmplat din partea comerciantului."
Atunci situatia e tare aiurea...
Eu zic sa mai incerci, poate a fost o eroare de moment. Sau mai bine zis erori, odata ce ai fost si la Kaufland, si la Lidl.
Un expert in retele, ce a pus la punct cu echipa lui reteaua de net a Universitatii de Vest din Timisoara, amic bun al meu, a stat o perioada in chirie la mine, si cand ma vedea ca ma supar ca merge greu netul, zicea asa: "Daca ai stii cit de complexa e toata treaba asta cu comunicatiile, citi oameni stau in spate care sa o faca sa functioneze, nu te-ar mai deranja ca merge incet, ai fi multumit ca functioneaza, practic e o minune ca functioneaza, caci oricind se poate strica ceva care sa faca sa cada tot sistemul". Stiu ca nu e o incurajare asta, dar explica aparitia unor erori. Unele din ele se mai rezolva in timp.
Aha, inteleg. Ai fost de mai multe ori.
Atunci singura ta speranta e cardul fizic.
Ai mai putea sa incerci ceva. Sa maresti la maxim luminozitatea telefonului cand platesti. Posibil sa fie din cauza luminii. La Lidl si la Kaufland, luminile sunt foarte puternice, si poate si asta are efect, si atunci cititorul de carduri nu citeste cum trebuie ecranul telefonului. Daca mai pui si indicele de refractie al displayului telefonului, care poate reflecta lumina ambientala pe cititor, poate ca acolo e problema.
Eu am avut problema asta acasa, cand sa intru pe Whatsapp Web. Nu voia acel cod de bare sa il citeasca telefonul nicidecum. Am marit luminozitatea si contrastul monitorului, si a mers.
Scuze, eu am uitat de NFC. Pentru mine, astea sunt inca la inceput.
Problema e ca daca era la un aparat, mai puteai zice ca aparatul e de vina, dar fiind la mai multe... Nici la telefon nu poti spune ca e, odata ce a mers la easybox. Nici la card, odata ce ai facut cumparaturi online. E ceva tare incurcat ce probabil doar un expert poate sa cerceteze ca sa desluseasca.
Uite https://www.youtube.com/watch?v=YK95WmtW5c8&ab_channel=CevaNormal apoi prin nfc faci plati unde vrei tu
Pana la urma am reusit sa platesc cu Revolut la Kaufland.
Am primit cardul fizic. Nu a mers nici acesta de la inceput. In instructiuni scria ca cardul se activeaza facand o plata in magazin si introducând codul pin dar cand scanam cardul imi dadea un cod de eroare. Dar de data asta tentativa de plata le apărea celor de la Revolut si imi dadeau mesaj ca platile contactless nu sunt activate. Am incercat sa le activez pe telefon din setarile aplicatiei Revolut dar optiunea de activare contactless era inactiva. Trebuia probabil sa bag cardul in aparat la magazin dar unde am incercat eu sa platesc mergea doar contactless. Am activat cardul introducandu-l intr-un bancomat BT si scotand bani de pe el. Dupa ce l-am activat s-au activat automat platile contactless si am putut plati cu cardul.
De atunci functioneaza si cardul virtual de pe telefon care nici acum nu-mi dau seama ce problema a avut.
Fain! Mă bucur!
Stiam de chestia asta. Că la unele carduri, ca sa poți face plata contactless, trebuie sa introduci cardul mai întîi într-un aparat. Dar nu m-am prins, fiindcă tu spuneai de cardul virtual. A mers automat și cu cardul virtual pentru că sunt în strânsă legătură, doar aspectul fizic la cardul normal face diferența. In rest, in online, e același lucru, ce faci cu unul, se face și cu celălalt.