| Elena2001BR a întrebat:

Există vreo bancă în care îmi pot depune bani fără să mi se tragă comisioane? Sunt elevă și aș vrea să îmi pun alocația acolo.

12 răspunsuri:
| Grigoirc a răspuns:

Incearca ING

| Saveluc a răspuns:

Nu exista banca in care sa nu ciupească din banii necuveniți și deși au dreptul sa te jefuiască ca așa e sistemul. Cu atat suma este mare cu atâta se întind.

| darrio2007 a răspuns:

Daca ai o bunica, acolo este cea mai sigura banca.

| sierra1 a răspuns:

Toate băncile au comisioane. Caută pe cea cu comision minim. Si statul îți mai ia din bani la retragerea depozitului (îi zice impozit)

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

ING si BT. Nu au comisioane. La BT stiu ca era doar un comision de interogare sold de 30 de bani.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Http://bit.ly/2Eny9X0

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Saveluc):

Bani necuveniti? Pai cum vine asta... Ai vrea sa îți ofere un serviciu pe gratis?

| valen71n a răspuns:

Mai bine cumperi aur

| Legsilativ a răspuns:

1.Iti recomand cu incredere BCR-cu pachetul pentru adolescenti si studenti la care ai cost 0 de deschidere cont, fara comisioane de administrare si poti atasa un card de debit(care il emite si pe loc) cu care poti face operatiuni de retragere/depunere/interogare sold tot fara comisioane.Mi se pare cea mai buna oferta mai ales pentru alocatie(care si asa este mica)
2.Incearca si la Banca Transilvania, aproximativ aceeasi situatie.

| Elena2001BR explică (pentru Legsilativ):

Ești sigur că acest pachet e 0 comisioane?

| Elena2001BR explică (pentru Legsilativ):

Tu ai folosit acest pachet?

| Legsilativ a răspuns (pentru Elena2001BR):

Ai 0 comisioane la operatiunile care te intereseaza expres pe tine.Comisioane bineinteles ca sunt, dar la retrageri de la ghiseu(dar ai card) si la alte operatiuni in valuta, Ordine de Plata, retrageri de sume peste limita admisa si altele care nu cred ca te intereseaza.