anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

FUNDA!
Tata este patron de bar, si i merge destul de prost.
Eu i-am zis sa faca reclama pe facebook dar nu vrea.
Stiti metode mai serioase prin care sa aiba vanzare.
Barul este bine amplasat, sunt foarte multe promotii, e cu terasa, inainte se dadeau concerte unde a cantat chiar si Julie Mayaya
inainte sa mearga la vocea romaniei. Julie canta acum in alte locuri (fiind populara). Chiar vreau sa-l ajut pe tata cu un sfat sau ceva. Si nu se afla in posibilitatea financiara prea buna.
mersi anticipat.

10 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Ar fi bine sa mai reduca preturile la serviciile oferite clientilor asa poate atrage lume.

| YroxyY a răspuns:

Preturile sunt deja mici
daca mai reduce va iesi egal cu plata pentru marfa

| Raluca77 a răspuns:

Poate sa puna plancarde mari pentru a iesi in evidenta sau sa imparta hartiute mici (am uitat cum se numesc)prin oras cu promotiile pe care la are sau mai poate sa chema o vedeta sa canta si sa ii faca reclama. sper ca te-am ajutat.

| Alexia26 a răspuns:

Sa-si faca reclama. Sa se promoveze.

| K0sti a răspuns:

De ce nu faci tu reclama? Exista de asemenea publicatii locale, site-uri de anunturi...ce mai astepti? Iti trebuie aprobare?

| manuel72 a răspuns:

In loc sa stea el in spatele tejghelei de ce nu angajeaza vreo doua ospatarite cu fuste scurte si decolteu generos? Nu-i trebuie niciun fel de reclama, ochiul vrea si el partea lui.

| YroxyY a răspuns (pentru manuel72):

Acolo vin clienti care au neveste, rar unii au copii acasa
iar eu vara mai merg peacolo

| manuel72 a răspuns (pentru YroxyY):

Ce treaba au nevestele? Sau copiii care-i au pe acasa...Cu siguranta unii au si vin sau alte bauturi prin casa.Pe voi va intereseaza situatia familiara a clientilor sau incasarile voastre? Scopul scuza mijloacele!

| TheAce a răspuns:

Salut, iti scrie un Specialist in Comunicare si PR.
In primul rand, pentru orice local sa prospere, e important sa existe o strategie de Marketing si Comunicare bine pusa la punct si o nisa pre-definita. Dupa ce acest lucru se intampla, se trece la definirea celor 2 elemente esentiale ale PR-ului: stabilirea unui POD (POINT OF DIFFERENCE) si a unui USP (UNIQUE SELLING PROPOSITION). E munca cea mai laborioasa pentru ca sunt cele 2 componente care iti pot garanta succesul. Vorbim apoi de promovare (din mixul de marketing). Eu unul incurajez promovarea in online (adwords, facebook) pentru ca e mult mai usor cuantificabila si masurabila (in special cu uneltele SEO). Facebook-ul e si o varianta mai ieftina (o campanie buna pe facebook facuta de specialisti poate sa fie facuta cu sub 500 Euro si sa genereze profit aproape instantaneu). Ai nevoie desigur de un concept care sa prinda, care sa fie fresh si, dincolo de toate, care sa fie bine nisat. Eu unul incurajez si Outdoor-ul doar ca acolo trebuie sa incalci putin regulile daca nu esti pregatit ca si entitate sa investesti mare lucru. Secretul sta insa in originalitate si in APLICABILITATEA ideii. Eu sunt dispus sa te ajut cata vreme se doreste lucrul asta, la modul profesionist. Apropo de Facebook, e o metoda cat se poate de serioasa daca e facuta cu cap. Personal brandingul e mai usor cuantificabil acolo, drept dovada orice mare entitate comerciala se foloseste de acest tool, mai ales pentru ca, dupa cum ti-am spus, campaniile sunt mai ieftine (un outdoor poate sa te coste 4-5000 Euro pe luna in provincie). Scrie-mi in privat niste detalii daca va doriti ceva la modul serios si am sa-mi rup 2-3 zile din viata daca proiectul e serios pentru a va pune localul pe picioare.

| IsabelaIssa a răspuns:

Are nevoie de un site pentru a-l face cunoscut. Daca nu are deja unul, iti recomand availableon.net