anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei! Deci eu sunt minoră,am card de economii la ING și am avut aplicația dar acum două zile verișoara mea mai mică s-a jucat pe telefonul meu și cumva m-a deconectat de la contul meu de pe aplicație iar acum când folosesc numele de utilizator și parola îmi spune ca este greșit,nu înțeleg de ce căci am avut parola scrisă să fiu sigură, problema este ca eu nu mai știu emailul cu care eram logata deoarece eram conectată pe celălalt telefon și nu mai am idee cum ma chema fiindcă celălalt telefon mi-a căzut și nu a mai putut fi reparat, acum întrebarea mea este se mai poate rezolva cumva problema? nu pot ajunge la cei de la banca și as fi vrut să văd ce sold am pe card iar pe internet nu găsesc vreun număr pentru a suna sa aflu soldul cardului ca la celalalte bănci

Răspuns Câştigător
| NurseNico a răspuns:

Pe spatele cardului ai numarul de la call-center, dar ca sa nu mai stai sa cauti te ajut eu: suna la *2464 sau 0314062464. Aveau aceste numere afisate pe site.

3 răspunsuri:
| andradamatei075 a răspuns (pentru NurseNico):

Ultima dată când am sunat a trebuit să fie tutorele cardului care să dea anumite date gen numele mamei înainte de căsătorie și eu n am putut face asta de aceea m-am ferit de lucrurile astea, dar mulțumesc mult, mâine o să sun și revin cu update!

| NurseNico a răspuns (pentru andradamatei075):

Am inteles, succes!