Am pățit și eu, daca ai facut tranzacția si ai chitanța va apărea în sistem, du-te la banca si vorbeste cu ei
Am facut tranzactia, doar ca am ramas cu chitanta, fara bani. Ei mi au zis ca o sa investigheze in 4 sau mai multe zile, pentru ca la ei in sistem nu apare nicio depunere, totusi chitanta si camerele care sunt acolo trebuie sa demonstreze cumva.
Ieri seara au avut niste problem cu serverele. Nu a mers nici onlinebanking-ul. Sa nu pierzi chitanta. Se va rezolva.
Probabil a fost o eroare in sistem, cam neplacuta ce e drept si trebuie sa astepti sa o remedieze. Atata timp cat ai chitanta e ok, ai o justificare.
Da, este neplacut sa iti blocheze banii atata timp, pana se fac verificari, adica astepti pe banii tai. Pana la urma este o banca nationala, nu un tonomat, cineva la problemele astea ar trebui sa se sesizeze imediat. Mi au zis ca in termen de 4 zile sau mai mult in functie de investigari, adica nu inteleg de ce ar trebui sa dureze atat de mult, cat timp am o dovada foarte clara, chitanta. Acum imi este teama sa nu ma trezesc cu un raspuns negativ. Cu toate ca exista dovezile depunerii.
Sadboy11 întreabă: