| juliexd a întrebat:

Pe data de 29 martie am făcut 2 transferuri de pe bt pe revolut. unul din transferuri a ajuns, iar altul efectiv a dispărut. am luat legătura cu cei de la revolut și la ei în baza de date apare ca transferul respectiv nu a ajuns și ca nu figurează, și îmi spun să iau legătura cu banca de pe care am trimis, cei de la bt îmi spun ca banii au plecat de la ei, și ca dacă nu au ajuns la revolut, înseamnă ca una dintre băncile intermediare au blocat transferul și ca pentru ca ei să poată facă o investigație pentru reprimirea banilor spre ei, trebuie să achit niște comisioane care depășesc valoarea transferului, și nu își asumă nimic și ca toată asta nu e vina lor. s-a mai confruntat cineva cu o problemă genul? există vreo soluție să îmi recuperez banii sau vreun demers în privința asta? menționez ca au trecut 2 săptămâni de când transferul a fost inițiat.

5 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Banca Transilvania trebuie sa se intereseze daca si unde s-a oprit transferul, esti clientul lor si trebuiau sa efectueze complet transferul.
Spune-le ca daca nu rezolva problema o sa te adresezi la protectia consumatorului si la BNR.
Daca tot nu se rezolva poti sa-i dai in judecata.

| juliexd explică (pentru Ioandelasal):

Tocmai, ca pentru a face asta mi-au zis ca trebuie sa plătesc niște comisioane care depășesc suma transferului. ei n-au zis ca nu o fac, ci ca o vor face pentru o anumita suma pe care trebuie sa o suport tot eu.

| Ioandelasal a răspuns (pentru juliexd):

Cred ca ai platit comision pentru transfer, nu vad de ce ti-ar mai cere si alte comisioane.

| juliexd explică (pentru Ioandelasal):

Mă crezi ca fix asta le-am zis și eu, ca pentru suma trimisă am plătit un comision, și nu văd sensul altui comision. mi-au răspuns ca asta e un alt serviciu și ca trebuie plătit. voi mai aștepta și alte răspunsuri poate s-a mai lovit cineva de asta. am citit tot aici, postase cineva o chestie fix la fel ca a mea, și a spus după ceva vreme ca banca intermediară a încadrat transferul ca fiind dubios să zic și ca banii i-au fost returnați pe bt după 1 luna.

| Violleta2022 a răspuns:

Doar banca Transilvania iti poate rezolva problema si trebuie mers personal acolo, sa vezi de ce nu s-a efectuat al doilea transfer, dealtfel ei sunt singurii care pot investiga acest lucru.