Banca Transilvania trebuie sa se intereseze daca si unde s-a oprit transferul, esti clientul lor si trebuiau sa efectueze complet transferul.
Spune-le ca daca nu rezolva problema o sa te adresezi la protectia consumatorului si la BNR.
Daca tot nu se rezolva poti sa-i dai in judecata.
Tocmai, ca pentru a face asta mi-au zis ca trebuie sa plătesc niște comisioane care depășesc suma transferului. ei n-au zis ca nu o fac, ci ca o vor face pentru o anumita suma pe care trebuie sa o suport tot eu.
Cred ca ai platit comision pentru transfer, nu vad de ce ti-ar mai cere si alte comisioane.
Mă crezi ca fix asta le-am zis și eu, ca pentru suma trimisă am plătit un comision, și nu văd sensul altui comision. mi-au răspuns ca asta e un alt serviciu și ca trebuie plătit. voi mai aștepta și alte răspunsuri poate s-a mai lovit cineva de asta. am citit tot aici, postase cineva o chestie fix la fel ca a mea, și a spus după ceva vreme ca banca intermediară a încadrat transferul ca fiind dubios să zic și ca banii i-au fost returnați pe bt după 1 luna.
Doar banca Transilvania iti poate rezolva problema si trebuie mers personal acolo, sa vezi de ce nu s-a efectuat al doilea transfer, dealtfel ei sunt singurii care pot investiga acest lucru.
Faranume242424 întreabă: