Ca idee generală. Străinii nu îs ca românii, adică se ocupe de țepe.Se știe că pe ebay Românii îs campioni la țepe, tocmai de asta cei de la Ebay au devenit forte neîncerzători în clienții de la noi.
Părerea mea este ca daca îti virează măcar un avans di contravaloarea produsului în contul tău atunci poti începe procedura de livrare a produsului.Îi poți spune via e-mail asta sau produsul să fie livrat cu plata ramburs.cea mai bună variantă. Succes
Informează-te prima daca și britanicii au modalitatea de expediere-primire a unui colet cu plata ramburs, adica plata la livrarea produsului. Daca da atunci poți sa trimiți coletul prin poștă cu plata ramburs, și tot o dată informează persoana ferm dar diplomatic despre acest fapt; adică că vei livra camera numai prin poșta cu plata la livrare, adică ramburs, plus costurile de livrare, cu care se laudă că le va achita. Daca vezi ca o dă pe ocolite înseamnă ca vrea să te păcălească.
Din moment ce nu am facut niciodata asta, intreb si de 100 de ori daca e nevoie. E o camera scumpa in joc.
O persoana din Canada vrea sa ii cumpere fiului sau din UK o camera la mana a 2 a din Romania cadou de ziua lui. Poti sa il atentionezi ca are un typo in adresa Ashton, nu Asthon. Faptul ca scrie cu litere mari unele cuvinte, exemplu Trust sau Son. Nu ti se pare nimic dubios?
Tu îl vei plătii, dar de regula au cei de la poșta de grijă să îl facă pe potențialul țepar să ridice produsul.La noi dacă nu ridici coletul în 24 de ore ți se aplică o taxă de magazie care că vrei sau nu o vei plătii, deci cel ce primește coletul, nu cel ce îl trimite. Dacă chiar nu vrea să îl ridice atunci coletul se returnează.
'Tocmai" este un site romanesc--- de aceea are punct ro, la sfarsit! Persoana din Canada, daca ar exista cu adevarat, ti-ar fi trimis mailul in limba romana --- oferta ta pe "tocmai.ro " este in limba romana, nu in engleza!
Este foarte probabil ca, un romanas de-al nostru, tepar de meserie, sa-ti fi trimis mailul. Asadar, nu da curs tranzactiei--- e teapa!
Ma bucur. Succes cu vanzarea camerei, evident nu "canadianului", ci unui client serios. O seara buna.
Salut,verifica IP-ul utilizatorului sa vezi daca chiar e din"Anglia" 75% e teapa,deoarece englezii cata romana stiu sigur au intrat pe tocmai, si sunt zeci de adrese si nume false, cauta cumparator in Romania, ca daca il trimiti si nu il ridica tu vei trebui sa platesti si transportul din UK inapoi in Romania, sper ca te-am ajutat
E teapa. Asta nu suna a mesaj scris de un Canadian. Suna ceva gen Nigeria.
Mai mult nici un Canadian nu o sa caute pe tocmai.ro, si nici nu o sa-ti ofere mai mult decat ceri.
Sa o trimiti cu plata la destinatar si contra ramburs. Adica tu ceri 179 Eu dar pui si transportul (sa zicem 10 Eu) sa-i plateasca tot el. In momentul ridicarii trebuie sa plateasca 189 Eu. Daca nu plateste nu poate ridica obiectul. Tu pierzi cei 10 Eu transportul.
După ce am avut de-a face cu un cumpărător mult prea generos pe tocmai, am trasat următoarele caracteristici:
1.Cumpărătorul lucrează sau este deplasat momentan în altă țară decât cea de origine
2. Povestea vizează latura afectiva :) ex: vrea sa facă un cadou nepotului, copilului etc
3.El va plătii prin mijloace electronice de transfer rapid (banca/ paypal). NU RAMBURS
4. Oferă adresa de livrare a fiului, nepotului....care se afla în Nigeria (sau alte tari africane)
Ex:This is my nephew address below,
NAME = Olonade Kayode.
POSTAL CODE = 23402.
STATE = OYO.
CITY = IBADAN
ADDRESS = Agboowo U.I Complex, IB.
COUNTRY = NIGERIA.
TELEPHONE NO = 2348106604590.
I will be paying you through Bank Transfer.
5.PRETUL OFERIT DE EL ESTE MAI MARE DECAT CEL PE CARE IL CERI TU (prea tentant)
6.va cere aceste date:
Name of Beneficiary:
Name of Bank:
Bank Address:
Account Number:
Swift Code:
Total Cost:
Email:
Mobile Number:
Mai departe, el va trimite o "dovada" ca a platit si va face presiuni sa arati dovada livrari produsului + codul de urmarire al acestuia.
poate va motiva ca este la banca si asteapta dovada pentru a "debloca" suma catre tine.
7. Ex de "chitanta" http://s18.postimg.org/5g8w2vjnt/image.jpg
8. Eventual si un mail din partea băncii (in cazul meu de la aceasta adresa: transaction_manager@consultant.com )
9. daca dovada din partea ta intarzie, e posibil sa vina si ceva amenintari cu interpolul
10. Detaliile pe care le cunoaste despre EMS si livrarile internationale sunt uluitoare :), practic te ghideaza pas cu pas.
11. Poza directorului din mailul pe care mi l-a trimis mie era al lui Colm Delves (a se vedea pe google ca domnul in cauza apare: Colm Delves, Group Chief Executive Officer and Board Director la firma Digicel Bermuda, nu la Scotiabank )
12. Semnatura "directorului de banca", apare pe net si la alte știri despre fraude asemanatoare.
https://www.google.ro/......ps?/search
13.Sper sa nu mergeți mai departe de aici pentru ca deja o sa va coste bani din buzunar.