| RonaldoRony5263 a întrebat:

Am si eu o problemă, am facut niste abonamente, Orange, Vodafone si am scos niste telefoane, de acum 5 luni. Stiti cumva cum sa scap de ei mai repede? Sigur sunt ceva metode. Imi e cam frica...

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cine sunt ei?

| darrio2007 a răspuns:

Reziliaza contractele. Dar daca ai telefoane de la ei este cam greu sa scapi de ei.

| darrio2007 a răspuns (pentru Violleta2022):

Lasa ca ai inteles tu.

| Violleta2022 a răspuns (pentru darrio2007):

Evident ca am inteles, doar voiam sa-l fortez sa scrie catd e cat coerent, ca sa invete si el ceva in viata asta.

Oricum, cu 2 contacte neplatite, va fi curand executat silit, de Judecatorie.
Sa vezi pe unde va scoate camasa, cand ii vor veni la usa recuperatori de debite, sau mai tarziu, cand i se vor lua banii din contul bancar.
Baiul este ca, a jucat smechereste si acum va platii de 3 ori mai mult, pana va intelege ca smecheria lui, l-a bagat in mare necaz.

| sierra1 a răspuns:

Poți dar plătești:

"Obligaţiile Părţilor în cazul retragerii
8.1 Clientul returnează Echipamentele Terminale fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise către... înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
8.2 Clientul va suporta toate costurile directe legate de returnarea Echipamentelor Terminale iar... va suporta costurile
aferente returnării sumelor datorate Clientului. Totodată, Clientul este obligat sa achite contravaloarea Serviciilor de care a beneficiat în perioada cuprinsă între data activării Serviciilor şi data încetării contractului la distanţa/ noii oferte.
8.3. Clientul răspunde în ceea ce priveşte diminuarea valorii Echipamentelor Terminale rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Ca şi consecinţă, Clientul este obligat să returneze Echipamentele Terminale în aceleasi conditii în care au fost primite, în ambalajul original şi cu toate accesoriile incluse. În cazul în care Echipamentul Terminal a fost folosit înaintea returnarii,... poate percepe o despăgubire stabilită de la caz la caz, în functie de
integralitatea pieselor livrate, gradul de utilizare si/sau deteriorare a Echipamentului Terminal, ce nu poate depăsi contravaloarea acestuia."

| darrio2007 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu e singurul care nu se gandeste la consecintele faptelor sale. Mai cunosc un caz asemanator cu un prieten care deja i se face poprire pe salariu din aceleasi motive.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Îți plătești abonamentele. La ce minuni de răspunsuri te aștepți?

| Violleta2022 a răspuns (pentru darrio2007):

Se vor invata ei minte, cand vor primii decizia judecatoraesca, sa plateasca contractul integral, telefonul, penalizarile si cheltuielile de judecata. Una peste alta, vor avea de vreo 3-4 ori mai mult de achitat, decat contractul initial, bani care li se iau direct din cont, sau li se ia din casa, ori fac munca voluntara, ca puscariasii, daca nu au cu ce platii.

Am si eu destui clienti care pe care i-am somat sa plateasca si nu m-au luat in serios, pana nu i-am listat pe lista "celor rai de plata" si cand s-au dus sa-si ia un credit bancar, sau chiar un telefon nou, nu au putut, ca erau listati pe lista aia nationala si nu au primit creditul.
Sa vezi cum alearga atunci, cautandu-te si rugandu-te sa plateasca, numai sa-i stergi de pe lista aia.
Iar pe lista aia, chiar daca ii stergi, tot stau 6 luni de zile, cu "rusinea" neplatii.

| ziftode a răspuns:

Pana nu se termina perioada contractuala, singura solutie pe care o ai e sa platesti tot abonamentul odata, si asta cu sau FARA sa fi luat nici un telefon mobil de la ei la pret special
daca l-ai luat si e destul de scump atunci foarte probabil ca te vor da in judecata
daca nu ai fi luat (tu zici ca ai luat) atunci te pun pe lista neagra si numai faci niciodata un abonament in Romania (ei practic nu au nici o pierdere, asa ca e mai greu sa te dea in judecata, insa nu inseamna ca te lasa, sa scapi)

CHIAR am avut un prieten care era total nemultumit de Telekom (pierdea semnalul fara motiv, schimbase 5 telefoane si 3 cartele), si cand a vorbit ultima oara cu cei de la relatii cu publicul, ala i-a aruncat in fata fara nici o perdea "oricum trebuie sa platiti tot abonamentul", iar cand zicea ca o sa ii dea in judecata, eu (care sunt Gica Contra) i-am cam taiat-o "cum poti sa dovedesti ca tu aveai probleme, cand aia au milioane de abonati care stau la Telekom si "nu au probleme"... cum?!? ca, cam nici o dovada nu bate fraza de mai sus"
acum are cartela Vodafone (el nu luase nici un telefon la pret promotional)

| ziftode a răspuns (pentru ziftode):

PS nu mai faci nici un abonament in Romania la nici un provider de telefonie, nu doar la aia cu care ai litigiu, d'aia e lista neagra!

| Andreeush a răspuns:

Singur te-ai băgat in probleme.
De ce ți-ai facut abonamentele dacă nu ești în stare să le plătești?
Ai semnat acele contracte, iar contractele sunt pe minim 2 ani, mai devreme de 2 ani nu le poți rezilia.
Și eu am abonament la oringe și acum la începutul lui ianuarie am facut 2 ani, încă nu mi-am făcut reziliere. Ce vreau să zic este că nu poți păcăli pe nimeni, când îți faci un abonament sau orice altceva în urma căruia se încheie un contract înseamnă că îți asumi niște responsabilități. Dacă tu crezi că scapi te înșeli, cei de la oringe și Vodafone au metodele lor de a recupera banii de la cei ca tine.