| adrianbestboy98 a întrebat:

Salut,cum as putea face rost de 400 de lei pana la sfarsitul lunii? trebuie sa imi termin proiectul si parintii nu imi dau deoarece sunt cam scumpe piesele pentru finalizare. Funda celui ce imi spune o idee PS: nu vreau raspunsuri de genul cerele bunicilor sau plimba catelul vecinilor, deoarece nu am vecini cu catei si inca ceva nu impart nici pliante deoarece nu am 16 ani si nu vreau siteuri pe care faci "bani" deoarece sunt satul de atata teapa am jucat mii de jocuri si am facut bani dar nu au vrut sa mii dea acestea sunt niste samatorii sa faca ei bani nu tu asa ca cei care iti puneti jocuri/siteuri pe care faci "bani" din reclama o sa aveti contul inchis PS2: daca am buletin as putea da o imprimanta la amanet? sau altceva?

10 răspunsuri:
| Metallica4ever a răspuns:

Poti sa vinzi chestii pe care le ai dubluri pe tocmai.ro sau mercador... :s. ai putea sa fii babysitter daca ai la cine.
Daca nu ti-e rusine imprumuta de la cineva si le dai dupa din alocatie, sau din alti bani pe care i-ai strans.
Sper ca te ajuta. Funda?winking

| adrianbestboy98 explică (pentru Metallica4ever):

Degeaba am pus 3 anunturi pe mercador si alte siteuri de genu(okazii, tocmai, etc. dar nu vrea nimeni sa apeleze la cele 2 servicii sau sa cumpere imprimanta

| Kriss96 a răspuns:

Poti incerca sa vinzi ceva la amanet. Insa mi se pare ca trebuie sa ai 18 ani. Daca esti mai inalt si mai bine facut pentru varsta ta ai putea spune ca ai 18. O sa-ti ceara buletinul, dar tu zici ca il ai acasa sau ca abia ai implinit 18 si ai apucat sa-ti faci buletinul nou. In principiu ideea e ca au nevoie de cnp si seria+nr-ul acestuia. Dar tu poti sa le ti minte de acasa. Si doar modifici anul nasterii si eventual data daca vrei sa pretinzi ca abia ai implinit 18.
Sau poti ruga unul din parinti sa vanda ce ai de vandut.

| adrianbestboy98 explică (pentru Kriss96):