| Twister09 a întrebat:

Salut, la electrica mi-am făcut să-mi vina factura electronica. Și am aplicația my electrica, unde îmi vin facturile, și pot plătii online.
Problema este alta, am plătit o factura cea pe luna noiembrie, cea pe decembrie încă nu a venit.
Am plătit-o, dar problema e ca în aplicația tot îmi apare ca nu e plătită, dar eu am dovada plății pe email, cum sa plătit, dar oare de ce mai apare în aplicație ca nu e plătită? Ce pot face sa dispară?

3 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Mai plătești încă o dată.

| eliancodrut a răspuns:

Sa astepti. Cand apare factura pe luna ianuarie o sa se reglementeze.

| dannyel86 a răspuns:

Companiile de electricitate uneori inregistreaza mai greu plata. Confirmarea ei va putea fi vizualizata pe factura din luna ianuarie.
Chiar daca folosesti o factura mai veche, plata este corecta si nu trebuie sa-ti faci griji. (cu atat mai mult cu cat ai dovada pe mail).