| SasaSasa2000 a întrebat:

Salut TPU, am achiziționat un Smart tv de pe flanco.ro, doar că, când am ajuns acasă, și l-am băgat în priză apăreau niste dungi pe ecran, ce sa fac,? Va rog, sunt sisperat, a costat în jur de 800 lei, pentru mine sunt o grămadă de bani.
Deci, l-am cumpărat de Flanco.ro, doar că l-am ridicat de la sediul Cargus.

Răspuns Câştigător
| Wolf1988 a răspuns:

Faci retur.
Sunt obligati sa-l primeasca si sa-ti restituie banii.

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Pai trebuie setat, asa cum arata in instructiuni, bagat antena in el, sau cablu de internet samd.

| SasaSasa2000 explică (pentru Wolf1988):

Înțeleg, dar cum și unde?

| Wolf1988 a răspuns (pentru SasaSasa2000):

Cu toate ambalajele si hartiile lui ai timp 45 de zile.
Il poti duce personal la orice magazin Flanco.
https://www.flanco.ro/regulament-retur-garantat

| SasaSasa2000 explică (pentru Wolf1988):

M-am dus la magazinul, na cică trebuia s-o cumpăr și eu din magazin, nu s-o iau prin Cargus.

| Simpatic a răspuns:

Depinde,sunt dungi de la displayul spart/lovit sau de alta natura?! te anunt ca ceea ce este soc/lovitura fizic/a nu se repara pe garantie!
retur poti face insa daca nu e este ceva fizic, ai acele 14 zile la dispozitie legale

vezi este o prostie faptul ca comandati totul prin curier, eu cand comand un telefon, un laptop, un smart tv in fine, orice device mai scump sau voluminos, merg personal in showroom si il desigilez acolo si testez!

Cum poti sa demonstrezi ca curierul ti-a busit un display daca nu ai desigilat in fata curierului acel bun? NU AI CUM!

Deci mai ganditi-va inainte sa cumparati totul de la distanta!

| Wolf1988 a răspuns (pentru SasaSasa2000):

Au incercat sa te fraiereasca. Legea este lege.

| SasaSasa2000 explică (pentru Wolf1988):

Cred că așa e.