In primul rand trebuie sa studiezi piata, si sa observi cum merge cu celelalte companii de jocuri video.
Apoi trebuie sa te interesezi daca ai personalul adecvat pentru o asa afacere, deoarece necesita oameni foarte iscusiti pentru a crea jocuri care sa se vanda.
Si nu in ultimul rand, actele si timpul investit pentru a dechide o asa afacere.
Mult mai usor ar fi sa fi doar companie importatoare a jocurilor, cred ca este mai putina bataie de cap.
Sper ca te-am ajutat cu un punct de vedere, cheers.
Pai cu 28.000 euro abia daca cumperi PC pe care se va lucra.
Ca sa nu mai zic ca ai nevoie de programatori cu ceva experienta.
Din 28. 000euro platesti un salariu pe an... si ai nevoie de o echipa de minim 5-6 oameni care stiu ce fac ca sa scoti un joc de compexitate medie in 1-2 ani.
Deci cum ai calculat tu toata treaba asta?
Trebuie să ne consultăm globurile de cristal, sau cum aflăm dacă "compania va avea succes"?
Dar dacă ții neapărat să ne dăm cu părerea, aș spune că răspunsul este "nu", din următoarele motive:
1) Modul în care ai formulat această întrebare și faptul că o pui pe un forum generalist îmi spune că nu ai niciun fel de experiență nici de business, nici de dezvoltare de jocuri.
2) Dacă ai patru angajați, un sediu și toate dotările necesare, un buget de 28 000 de euro îți asigură maxim o lună de funcționare.
Crezi că într-o lună, cu patru oameni, dezvolți un joc care sparge piața? În două luni nu apuci nici măcar să scrii specificațiile unui joc.
Știi care au fost costurile de dezvoltare și marketing pentru GTA V? 265 milioane de dolari. Șii câți oameni au fost implicați numai în dezvoltarea efectivă a jocului? Peste 1000.
Chiar dacă te axezi pe jocuri micuțe de mobil, și chiar dacă printr-un miracol reușești să ai o formă finalizată a jocului înainte să rămâi fără bani, șansele ca jocul să aibă succes sunt infime. Pentru fiecare succes de genul Angry Birds există o mie de jocuri similare care nu au făcut un șfanț.
Ceea ce sper sa obtii prin aceasta intrebare se numeste know-how si aceste informatii nu le gasesti pe un site generalist.
Greu! Mai bine te gândești la un joc (original, de-al tău, cu ideile tale), plătești o companie să ți-l producă, îți faci drepturi de autor pentru el, apoi îl vinzi pe magazin play.
Nu cred ca îți trebuie, atația banii sunt oamenii care au înfințat astfel de companii cu mult mai puțini banii și ghici ce au avut succes.
Pai eu am facute calculele, pe 2 lunii în acea perioada ar trebui ca primul joc sa fie macar în stadiul de Demo, în cel mai rau caz m-am gandit sa apelez la un împrumut la banca.
știu,dar daca nu aici atunci unde? prieteni mei zic, ca cel mai probabil am sa dau faliment din prima luna ca nu cunosct nimic despre domeniul asta și așa mai departe.
Un joc in versiunea demo in 2 luni?
Esti amuzant?
Nici cu 100 de oameni nu scoti un demo in 2 luni.
Depinde,daca e un joc pentru mobil da, de acea prima data compania se va concentra pe jocuri pentru mobil.
Mai bine inveti programare si ti.l faci tu daca vrei succes. Poti gratuit sa faci iar daca e vorba de mobil trebuie sa platesti in jur de 25$ ca sa le pui in magazin play. Daca angajezi pe cineva, ce spui tu acolo e doar salariul mediu lunar de game developer. Poate sa gasesti dorel, asa ca mai bine ti le faci tu. Stiu ce zici, multe au succes si fara vre.un fel de investitie.
anonim_4396 întreabă:
carlita_4462 întreabă: