E blocat. Probabil ca PIN-ul de la card in sine e diferit fata de cel din aplicatie.
in motive de securitate, după a treia introducere eronată a PIN-ului, cardul vă va fi blocat. În acest caz, poţi merge la orice Agenţie BRD sau poţi apela serviciul MyBRD Contact la numerele (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622) pentru deblocarea codului PIN.
E clar ca nu te pricepi. Ai scris atatea sume ca l-ai zapacit pe saracul ATM. De obicei un ATM iti retine cardul in asemenea situatie. Suna la bancă.
Probabil e blocat, nu ți-a plătit vreo taxa gen administrare care sau ceva. Suna la call center-ul băncii o să îți explice ei ce s-a întâmplat.
Am sunat și mi-au deblocat cardul. Le-am zis că am băgat pin ul pe care îl bag și în aplicație și mi-au zis că poate să difere pin ul de pe aplicație și pin ul pe care trebuie sa l introduc la ATM, dar am scos și mai demult cu același pin de pe aplicație și a mers dar am scos de la un atm BRD. Probabil merge doar la un ATM de la BRD.