| SorinIacob a întrebat:

Salutare! Am efectuat o retragere din paysafecard in contul meu de revolut si astept de 10 zile sa se intample ceva, dar nimic. Am sunat la ei, mailuri tot tacamul si nimeni nu stie sa imi ofere un raspuns. Exista vreo modalitate de a depune o plangere impotriva lor (au sedii in Austria si Irlanda)? S-a mai confruntat cineva cu situatia asta? Si ce ati reusit, daca ati reusit sa faceti?

4 răspunsuri:
| Marcusssss a răspuns:

Dacă ați epuizat toate opțiunile cu Paysafecard și serviciul pentru clienți Revolut și încă nu sunteți mulțumit de rezultat, vă recomand să luați în considerare depunerea unei plângeri prin intermediul organismelor de reglementare corespunzătoare.

În Austria, puteți depune o plângere la Autoritatea Pieței Financiare (FMA). Ei supraveghează instituțiile financiare, inclusiv Paysafecard, și investighează plângeri legate de operațiunile lor. Puteți afla mai multe informații și puteți depune o reclamație aici: https://www.fma.gv.at/en/consumers/complaints/

În Irlanda, puteți depune o plângere la Banca Centrală a Irlandei. De asemenea, supraveghează instituțiile financiare și investighează plângeri legate de operațiunile lor. Puteți afla mai multe informații și puteți depune o reclamație aici: https://www.centralbank.ie/consumer-hub/how-to-complain

Înainte de a depune o plângere, asigurați-vă că aveți toată documentația și informațiile relevante pentru a vă susține reclamația. Acestea pot include chitanțe, e-mailuri, capturi de ecran și orice altă corespondență cu Paysafecard și Revolut. Noroc!

| SorinIacob explică (pentru Marcusssss):

Multumesc pentru ajutor. M-am indreptat prima oara catre ECC Romania, dar voi face sesizari si la institutiile mentionate de dvs. Multumesc pentru link-uri!

| Qwertyuiasd12 a răspuns:

Salut am exact problema asta. pe 19 mai am facut o retragere, bani nu au intrat în cont. Tu ai rezolvat ceva?

| MulesIonut a răspuns:

Ai reusit ceva? Si eu sunt in aceeasi situatie