Trimite-le celor de la Paypal un ticket si intreaba-i. Daca nu, incearca sa iti faci un nou cont pe Paypal cu o adresa noua de email(daca spui ca ti-au blocat cardul, nu garantez ca functioneaza metoda asta), cel mai bine e sa iei legatura cu ei, le spui ca nu ai inteles unde gasesti codul acela si iti spun ei ce ai de facut
Stai sa ma dumiresc? Nu cumva cardul este de la o banca si l-ai folosit pentru inrolare PayPal? Daca da, mergi la banca s-ati livreze un nou cod pin. Apoi cu cardul mergi la un bancomat al bancii, il activezi si apoi schimbi codul pin cu unul pe care sa-l tii minte. Atentie! Codul pin nu se folosete decat in relatia cu bancomatul si cu POS de la magazine. PayPal nu trebuie sa aiba nici o legatura cu codul pin. Codul pin trebuie sa-l stii numai tu si nu se afla pe nici un extras de card. El vine intr-un plic separat si securizat si banca nu-l stie si nici nu trebuie sa stie.
Salut si multumesc de raspuns, dar nu are legatura cu codul pin, eu ziceam de paypal. Cand iti faci cont de paypal iti zice sa adaugi un card(Cu ajutorul lui faci tranzactii online, etc...) Dupa ce adaugi cardul urmatorul pas este sa-l confirmi. Primesti un cod de 4 cifre pentru confirmare( codul il primesti in extrasul de cont). Eu m-am uitat aiurea cand am pus cele 4 cifre pentru activarea cardului si am gresit de 3 ori, si mi-a anulat si blocat cardul( adica nu-l mai pot adauga in contul paypal si trebuie sa-l deblocheze cei de la paypal), dar nu stiu cum sa fac asta...
N-am inteles ce ai spus. Acum stiu. Vezi ca in pagina din stanga jos este Help and Contact. Ia legatura cu ei si spune-le ce ai patit. Trebuie doar sa scrii in engleza. Daca nu ti-i deblocheaza ei poti sa-ti stergi contul si sa reincerci sa te inscrii. Intre timp, pentru siguranta, poti sa ceri bancii sa-ti emita alt card. Spui ca l-ai pierdut si platesti cativa lei.
Am rezolvat. Am sunat la ei si le-am explicat ce s-a intamplat si mi-a deblocat cardul! Multumesc pentru raspuns. Numai bine!
Am sunat la ei si am rezolvat. Le-am explicat ce s-a intamplat. Multumesc mult de raspuns. Numai bine!
Frate de telefon ai auzit? Ei daca ai telefon ca sigur ai telefon, i RO si sugari au telefon, deci pune si sunai pe aia de la paypal indiferent de ora, aia iti raspund si te ajuta mai bine decat oricine de aici.E simplu, mai simplu de atit nu vad.Intri acolo pe paypal si au nr de telefon, suni spui care e problema si te ajuta aia garantat.Deci daca apreciezi pe cineva o sa-i apreciezi pe aia ca or sa te ajute.Nu te apuca sa faci adrese, conturi noi aiurea, auzi si tu ce raspunhs da cineva aici fa-ti alt cont nou, adica pentru un aparat de telefon care rezolva problema in 2-3 minute gata deja imi fac alt cont tare de tot, de parca daca aia tiau blocat cardul deti faci alt cont sistemu nu vede zice las ca e alt cont sau cum? Pfff si fii atent aici raspunsul este apreciat de editori, cine is frate si editorii astia cas praf vad, ca sa vedeti si voi cine da aprecieri pozitive pe sitele asta.Dar nu-i nimic de mirare daca parlamentarii is prastie ce pretentii sa ai la niste editorii de pe un site de doi lei
Salutare. Eu am ales raspunsul castigator, eu l-am etichetat. Pentru ca mi-a spus sa ii sun pe cei de la paypal si asa am si facut. Problema s-a rezolvat. Editorii suntem noi, cei care pun intrebarile. Numai bine!
anonim_4396 întreabă: