Da, poti
poti chiar sa exagerezi si sa mergi la politie si sa faci plangere penala pentru furt, NU e vina ta ca aparatul lor merge prost, NU e vina ta ca nu iti dau banii... siiiii, ai dreptul la banii aia ACUM, nu cand catadicsesc ei sa vezi doamne aiba timp si de tine (e cel putin intreruperea dreptului la proprietate)
si eu am aceleasi emotii cand imi scot salariu de pe card, chiar incerc sa ma duc la banca, cand e program
Inainte de a da in judecata banca trebuie sa ai dovada ca le-ai scris (un e-mail si un printscreen dupa el ar fi suficient). Apoi te adresezi celor de la: https://csalb.ro/
Daca nu te rezolva ei (pe mine m-au rezolvat) abia apoi mergi in judecata! si protectia consumatorului este o solutie dar mai putin.
Ai verificat contul la un ATM al bancii unde l-ai deschis?
Am primit si eu o astfel de eroare la un bancomat BT, dar plata nu a fost procesata si nu am primit decat cardul inapoi.
Banii au ramas in cont in cazul meu, dar i-am scos de la un alt bancomat.
Daca procesarea operatiunii a fost finalizata si contul a fost golit, dar nu ai primit banii, este normal sa te adresezi bancii la care ai deschis contul (ceea ce ai si facut), dar si Protectiei Consumatorului, daca solicitarea ta nu a fost rezolvata intr-un termen rezonabil.
Nu ai cum sa dai in judecata un ATM. Esti naiv. Este doar un instrument al unei banci, mai baiete! Parerea mea este ca nu ai stiut ce sa ceri si te-au luat de fraier. Megi personal la banca si rezolva problema.
Banca ta a trimis o solicitare. De aici, inteleg ca atm-ul este al altei Banci. Ar fi trebuit sa te adresezi Bancii care detine atm-ul. Incearca asta. Cat mai repede. Nu stii daca cei de la peco pastreaza imaginile sau nu. Oricum, cine gestioneaza atm-ul, a gasit bani in plus acolo. Cu data, ora operatiunii si numarul contului tau. Daca (asa cum se spune mai sus) s-a operat eliberarea banilor (lipsesc din cont), problema trebuie sa se rezolve rapid si fara probleme. Daca nu, opc-ul te ajuta. Pentru judecata, ai nevoie de multe dovezi si nu le ai. Le are Banca. Dar daca nu apelezi la ei intai, nu se stie cum vor reactiona. Succes!
Am contul la BT de peste 3 ani deci am scos in o gramada de locuri bani. Nu stiu ce s-a intamplat in ziua aia efectiv nu am reusit sa iau banii, repet, mi-a disparut si de pe contul meu personal, am verificat in aplicatia BT24. Eventual voi mai suna o data la banca si o sa vad ce spun. Imi poti explica te rog cum ai scos banii din alt bancomat?
Iti multumesc frumos. Mie la banca mi-au transmis ca au trimis o solicitare si se vor ocupa ei de chestia asta mai departe si cand vor afla ceva ma vor suna. Dureaza pana la 30 de zile, cam asta mi-au transmis. O sa incerc sa sun maine la acel ATM fiindca exista un nr de telefon si voi vedea ce rezolv.
ATM-ul nu poți să îl dai în judecată. Dar acel ATM este în propietatea cuiva. Dacă în timpul operării de către dta la bancomat. ți s-au debitat, scos bani din cont, banii aceia s-au dus undeva. Astfel banca ar trebui să clarifice asta mult mai operativ decât se întâmplă din spusele dtale. Astfel eu aș insista la bancă pentru clarificarea situației contului dtale în primul rând.
Da, exista termene pentru rezolvarea unor probleme la nivel de institutii (30 de zile sau mai mult). Din pacate, in Romania, se asteapta, de foarte multe ori, pana in ultima zi legala in care poate fi solutionata o cerere.
Daca ATM-ul cu probleme apartine altei banci, e clar de ce procedura dureaza mai mult decat in mod obisnuit. Chiar daca banca ta raspunde rapid solicitarilor, poate cealalta se misca mai greu, si de aici apar perioadele astea mari de intarziere.
Eu folosesc numai ATM-urile BT (la care am contul), si doar in mod exceptional aparatele altor banci. Te sfatuiesc sa procedezi la fel.
otinek97 întreabă: