anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce se intamplat cu voi, baieti? Ce se intamplat cu masculinitatea voastra? Vad din ce in ce mai multi efeminati si baieti/barbati fara principii, curve masculine, metrosexuali, cocalari, etc. De ce? Ce parere aveti despre asta? Nu mi-o luati in nume de rau. Luati in considerarea aceste intrebari ca fiind puse de un om normal, care nu se crede ceea ce nu e.

30 răspunsuri:
| lSummerl a răspuns:

Da ma asa e dar ce sa faci fiecare cu preferintele lui.Nu poti sa te duci la unu si sa ii zici nu mai fi gay.Nu?

suntserios
| suntserios a răspuns:

O sa iti sara in cap metrosexualii astia ca ei de fapt sunt elevati si evolueaza.

era unu mai devreme de vroia sa stie cu ce sa se epileze pe picioare la 16 ani.

| winter a răspuns:

Poate ca te uiti intr-o singura parte.mai sunt si oameni care sunt "normali" dar trebuie sa-i cauti petru ca nu stau la expozitie

| HappiChild a răspuns (pentru suntserios):

laughing))))))))))

| MojooJoj0 a răspuns:

Bravo! Cineva caruia ii pasa! Ieri m-am certat(pe site)cu un bou care zicea ca vrea sa isi faca unghiile negre iar eu l-am sfatuit sa nu si le faca ca e inestetic si ca un barbat trebuie sa fie barbat!(apoi mi-a mai sarit una in cap care zicea ca nu stiu ce e aia igiena)Si eu sunt uimita de ce se intampla cu "domnisorii" din zilele noastre. Vorba lu Ombladon : e o tara de lesbiene!

| DarkBlood32 a răspuns:

Ce ai mai fato/baiatulr? De ce esti asa rasist/a? Adica ce ai cu aia sau cu alea? Fiecare cu orientarea lui sexuala. Nu poti obliga tu un baiat, de exepmu sa fie heterosexual si sa iubeasca fetele de exemplu pe tine, lasa-l sa fie gay. Tu pastreaza-ti prietenul/prietena si vezi-ti de treaba. oh go on Sau nu poti obliga o fata sa-i placa baietii. Las-o in lesbianismul ei. oh go on

| Answer17 a răspuns:

Dar sper ca stiti ca metrosexuali nu au nici o treaba cu orientarea sexuala! ei sunt mai mult cu moda, cu stilurile...

| Parker a răspuns: