anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce se intamplat cu voi, baieti? Ce se intamplat cu masculinitatea voastra? Vad din ce in ce mai multi efeminati si baieti/barbati fara principii, curve masculine, metrosexuali, cocalari, etc. De ce? Ce parere aveti despre asta? Nu mi-o luati in nume de rau. Luati in considerarea aceste intrebari ca fiind puse de un om normal, care nu se crede ceea ce nu e.

30 răspunsuri:
| lSummerl a răspuns:

Da ma asa e dar ce sa faci fiecare cu preferintele lui.Nu poti sa te duci la unu si sa ii zici nu mai fi gay.Nu?

suntserios
| suntserios a răspuns:

O sa iti sara in cap metrosexualii astia ca ei de fapt sunt elevati si evolueaza.

era unu mai devreme de vroia sa stie cu ce sa se epileze pe picioare la 16 ani.

| winter a răspuns:

Poate ca te uiti intr-o singura parte.mai sunt si oameni care sunt "normali" dar trebuie sa-i cauti petru ca nu stau la expozitie

| HappiChild a răspuns (pentru suntserios):

laughing))))))))))

| MojooJoj0 a răspuns:

Bravo! Cineva caruia ii pasa! Ieri m-am certat(pe site)cu un bou care zicea ca vrea sa isi faca unghiile negre iar eu l-am sfatuit sa nu si le faca ca e inestetic si ca un barbat trebuie sa fie barbat!(apoi mi-a mai sarit una in cap care zicea ca nu stiu ce e aia igiena)Si eu sunt uimita de ce se intampla cu "domnisorii" din zilele noastre. Vorba lu Ombladon : e o tara de lesbiene!

| DarkBlood32 a răspuns:

Ce ai mai fato/baiatulr? De ce esti asa rasist/a? Adica ce ai cu aia sau cu alea? Fiecare cu orientarea lui sexuala. Nu poti obliga tu un baiat, de exepmu sa fie heterosexual si sa iubeasca fetele de exemplu pe tine, lasa-l sa fie gay. Tu pastreaza-ti prietenul/prietena si vezi-ti de treaba. oh go on Sau nu poti obliga o fata sa-i placa baietii. Las-o in lesbianismul ei. oh go on

| Answer17 a răspuns:

Dar sper ca stiti ca metrosexuali nu au nici o treaba cu orientarea sexuala! ei sunt mai mult cu moda, cu stilurile...

| Parker a răspuns:

Te referi la hipsteri sau ce? Fiecare cu stilul/caracterul lui..acuma tu poti sa-i judeci si sa-i arati cu degetul dar nu stiu cum va ajuta asta. Lumea exploreaza din ce in ce mai mult..traim in era informatiei si a inovatiei, fiecare vrea sa vina cu ceva nou sau sa epateze prin ceva anume, suntem 7 miliarde. Chit ca e impotriva naturii si impotriva a tot ce inseamna echilibru ( documentati-va despre cum a aparut boala SIDA si altele.) unii continua sa o faca. Si ca fapt divers, sa stiti ca in marea democratie pe care toti o iubiti, America, daca te duci intr-un camin si zici 'mama' sau 'tata', risti sa fii dat in judecata pentru discriminare la adresa homosexualilor. Mda, cam atat cu democratia asta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Evolueaza smug vezi, noi aia care suntem normali nu suntem in pas cu moda rolling on the floor

| MojooJoj0 a răspuns (pentru DarkBlood32):

Cum nici tu nu poti obliga pe cineva sa nu mai urasca multe specii de oameni

| mixxjim a răspuns:

Pentru cei mai mari, pentru ca nu se mai face armata, nu ajung si ei cu adevarat barbati. pentru cei mai mici, pentru ca asa arata personajele din "anime"-uri dupa care sunt toti innebuniti sau star-urile din domeniul muzicii. ca de cultura si informare (au si astea rolul lor) ce sa mai spun, sunt sublime dar lipsesc aproape cu desavarsire... happy

| Answer17 a răspuns (pentru Parker):

N-am inteles-o pe aia cu homosexuali... cum adica "daca te duci intr-un camin si zici 'mama' sau 'tata', risti sa fii dat in judecata pentru discriminare la adresa homosexualilor"

| H3ADsHoT a răspuns:

Efeminat curva si cocalar esti tu nu pot fi 9 mil diferiti si numai un cocalar

| thefighter1 a răspuns:

Ce se ataca unii laughing. Ma refeream la metrosexuali, nu la HOMOsexuali!

| Parker a răspuns (pentru Answer17):

Deci daca tu un camin ii zici copilului tau 'Hai la tata.' e discriminare pentru ca temernul e folosit exclusiv in familii heterosexuale (femeie si barbat). Sunt cazuri reale, poti cauta si pe google.

| WR104 a răspuns:

Vezi din ce in ce mai multi, interesant.
Toata lumea vrea sa impresioneze cu ceva in ziua de azi, unii recurg la metodele astea mai feminine daca pot spune asa in speranta ca vor atrage atentia sexului frumos.
Ceva ciudat se intampla pentru ca de la o vreme unii vor sa atraga atentia tuturor nu numai a femeilor lucru care ma face sa cred ca am luat-o rau in jos din punct de vedere al moralitati oamenilor si al principiilorlor.
Mai aveam ceva de adaugat dar trebuie sa ma duc repede la magazin sa-mi iau lac de unghii si vopsea de par, trebuie sa arat bine diseara la intalnirea saptamanala cu colegii de servici.
Numai bine.

| thefighter1 a răspuns (pentru H3ADsHoT):

Pisatule, vezi cum vorbesti si nu te mai ataca atat

| DarkBlood32 a răspuns (pentru MojooJoj0):

Pai da! happy

| Answer17 a răspuns (pentru Parker):

Thoamne ce oameni...

| thefighter1 a răspuns (pentru WR104):

Haha laughing, ai dreptate. Am mai pus niste intrebari mai vechi legate de principiile oamenilor si de schimbarea asta

| MojooJoj0 a răspuns (pentru lSummerl):

Te poti duce la el si sa ii dai una in freza! Eu (peste ani) nu vreau sa ies cu copilu ' in parc si pe banca alaturata sa fie 2 gay care se saruta! Ce exemplu va lua copilul meu? Ar trebui un HItler pentru gay, curve, tigani! Toate femeile din ziua de azi sunt proaste si discriminate.Un barbat nu mai vede o femeie ca pe o "floare" ci ca pe "o bucata de carne".Eu sunt aproximativ pentru comunism, uite unde se ajuge cu libertatea.Nu mai exista respect pentru batrani, mai nimic bun.Era bine cu armata obligatorie.

| WR104 a răspuns (pentru MojooJoj0):

Nu-i vorba de armata, cred ca educatia o fac mai mult tv-urile si pc-urile decat parintii sai invatatorii in ziua de azi.
Nu sunt pentru comunism dar pentru ceva asemanator/
Curvele si tiganii pot fi reeducati.

| thefighter1 a răspuns (pentru MojooJoj0):

Da, ai dreptate. Sa zicem ca nu o sa fie exterminati sau ceva de genul, ca bla bla bla, drepturile omului, dar macar sa fie considerati ca ceva anormal si sa nu aiba voie sa se afiseze in public

| thefighter1 a răspuns (pentru WR104):

Foarte bun raspusul tau

| MojooJoj0 a răspuns (pentru WR104):

Armata ii este necesara unui barbat, eu sunt femei si vreau sa merg in armata.Te invata despre viata, te educa.Cu scoala asa e, putini sunt educati la scoala pentru ca totul merge pe pile, pe favoriti.Scoala nu mai pare asa necesara, majoritatea au facultate si sunt prosti cu diploma.Parintii nu o fac ca fie muncesc pe branci pentru un timpit in pantaloni mov, fie isi ineaca amarul in bautura, fie copiii sunt prosti si nu asculta si multe alte variante.Nici eu nu sunt pentru comunism-comunism, am spus aproximativ.Curvele sunt curve ca nu sunt educate de parinti in copilarie si sunt prea libere(parerea mea-femeia virgina pana la 18 ani)sau din lipsa baniilor si a locurilor de munca. Tiganii nu trebuie educati, au cultura lor, nu ne putem pune cu ei ci ar trebui sa fie cel putin dati afara din tara noastra.Ne fac de ras peste tot.

| MojooJoj0 a răspuns (pentru thefighter1):

Drepturile omului ar trebui sa ni le facem noi(intai sa fim supusi unui test psihologic, ceva de genu)In Mexic de exemplu se impusca lumea pe strada.Fac bine ce fac altii dar noi suntem mai prosti. Apropo cine a iesit presedinte?

| WR104 a răspuns (pentru thefighter1):

Merci pentru apreciere.

| stpu a răspuns:

Deci pentru unii metrosexual inseamna homosexual, iar un barbat bine ingrijit e o femeie.
Bravo, domnilor. Insa ma mir ca la voi la sat au bagat fraierii internet.

| KaterinkaBoy a răspuns:

Exact asta ma intrebam si eu.Pot spune ca sunt normal doar ca ma doare capul cand ii vad pe "domnisorii " astia. vorba lu' MojooJoj0 laughing

| MalleusMaleficarum a răspuns:

Ok, nu mă bag în discuţiile voastre de până acum, deşi nu sunt de acord cu câteva mici lucruri, trec peste.
Sunt de acord însă cu ce ai spus tu în întrebare, în ziua de astăzi mai oriunde îţi întorci privirea vezi homalăi vestimentar. (Specific "vestimentar" pentru că nu sunt homofobă). A fi "îngrijit" nu e tot una cu a fi metrosexual. Bărbaţii metrosexuali duc toată ideea de "îngrijire" la un alt nivel; da, eşti un bărbat îngrijit dacă îţi tai unghiile, dacă te bărbiereşti dimineaţa, dacă nu umbli în ţoale rupte şi murdare de pete de untură pe alocuri, şi restul lucrurilor care ţin de igiena minimă, ultra-necesară. Dar să îţi faci manichiura, să-ţi pileşti unghiile, să te epilezi pe picioare şi mâini, să-ţi îndrepţi părul cu placa, să foloseşti mai multe produse de păr şi styling decât prietena ta, asta nu e masculin şi nici atrăgător (mă feresc de cuvântul "normal" pentru că îi lipseşte definiţia).
Şi de asemenea, metrosexualitatea nu trage după ea homosexualitatea.