| Corinutzacori a întrebat:

imi place foarte mult sa desenez si as vrea sa-mi fac o cariera din asta,dar mai intai trebuie sa dau la un liceu de arte i alte lucruri... intrebarea mea : cum va fi prima oara la liceul de are, greu? se dau probe grele? dau funda pentru cine imi spune cum va fi happy

Răspuns Câştigător
| MalleusMaleficarum a răspuns:

Având în vedere că sunt la o şcoală de arte încă din clasa I (are clasa 0, I-XII) nu-ţi pot spune cum e atunci când intri la un liceu de artă sau cum să te obişnuieşti. Însă îţi pot spune despre probele de specialitate, probele la noi nu au fost grele, profesorii sunt indulgenţi şi ajutători, în general mă gândesc că ar trebui să fie având în vedere că sunt şi elevi care au venit de la şcoli ori s-au transferat de la licee teoretice, iar notele la probe au fost mari în cazul nostru, and again, mi se pare destul de logic să fie mai indulgenţi în cazul ăsta pentru a umple clasele.
Nu este greu, ţinând cont că o să faci cam 2 ore de matematică pe săptămână, o oră de chimie şi două de fizică (mă gândesc că diferă de la liceu la liceu, însă eu aşa am făcut în clasa a IX-a) iar din clasa a XI-a nu vei mai face matematică deloc, deci nici BAC-ul nu-l vei da la materia asta.
În general, liceele de artă sunt axate pe partea umană, de aceea nu se fac prea multe ore de matematică, chimie, fizică, ş.a.

4 răspunsuri:
| Tibi1999 a răspuns:

O sa-ti fie usor daca esti talentata

| MalleusMaleficarum a răspuns:

Dacă mai ai nelămuriri sau întrebări, simte-te liberă să mă întrebi.

| AnnaSophiaRobb a răspuns: