| vlady434 a întrebat:

Stie cineva ce fel de creioane sau instrumente se folosesc pentru realizarea umbrelor in desenele artistice, sketch-uri etc? Si ce fel de instrumente contine o trusa de desen profesionista? Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| MMihai a răspuns:

La calculator g este lângă h, și nu am recitit ce am scris!
deci textul corect este :
Cu o gumă foarte moale dai ca să iasă albul hârtiei.


Dacă vrei să desenezi ca un profesionist trebuie să cunoști desen, anatomie, anatomie artistică +perspectivă, +reguli de compoziție plastică.

Caută pe la biblioteci și pe la anticariate cărți care te învață să desenezi+cărți de anatomie, de unde trebui să citești capitolele cu oasele și cu mușchi, sunt și atlase anatomice, +cărți de anatomie artistică a oamenilor și a animalelor+o carte despre perspectivă.

Ar trebui să faci niște copii după desene de Rafael, Michelangelo, șamd sau după alții care desenau foarte corect că nu strică.

Este o carte care se cheamă tratat de sculptură scrisă de Constantin Baraschi iar în volumul 1 avea un capitol de spre desen și unul despre anatomie artistică,
http://www.okazii.ro/......a124032394
http://www.anticariat-unu.ro/......-ii-p10464

e Anatomia Artistică în 3 volume de Gheorghe Ghițescu și poate le găsești pe la vreo bibliotecă sau pe la un anticariat.
http://www.polirom.ro/......sia--4164/
http://www.price.ro/......416707.htm
http://www.bookiseala.ro/......68212.html
http://www.buybooks.ro/......i-con.html
http://www.okazii.ro/......tescu.html
http://www.bestseller.md/......resia.html
http://www.piata-cartii.ro/tag/anatomie%20artistica%20Gheorghe%20Ghitescu
http://www.price.ro/......416054.htm
http://www.primalibrarie.ro/......care~14850
http://infocarte.ro/anatomie-artistica-carte-recenzii-7065
http://libraria.com.ro/......17868.html
http://www.price.ro/......416054.htm
http://www.bookiseala.ro/......40888.html
http://www.okazii.ro/......a124605371
http://www.bookiseala.ro/tag/gheorghe-ghitescu
http://www.librariasophia.ro/......-6025.html

Se mai găsesc diverse și pe internet, cărți în format electronic, despre așa ceva. Un băiat mi-a găsit o carte de anatomie artistică de 400 de MB și niște cărți care te învățau să desenezi iar eu am găsit o carte despre anatomia artistică a animalelor.
Cred că aia am găsit-o cu Alta Vista și nu cu Google.
Vezi și
http://www.lucas-impex.ro/......60013.html
http://www.lucas-impex.ro/......60012.html
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=x-omtUikY_I
http://www.youtube.com/watch?v=F-lrwCzpE0w
http://www.youtube.com/......ttp?/watch
http://www.youtube.com/watch?v=3qmAbXZmfnA
http://www.youtube.com/watch?v=rkDuvgh2e6A
http://www.youtube.com/watch?v=4wZisIiEJtk
http://www.youtube.com/watch?v=53M2LWzXmrQ
http://www.youtube.com/watch?v=K4fHVm4ZKkY
http://www.youtube.com/watch?v=OrBvpX14Rfk
http://www.youtube.com/watch?v=gPB_L6kS2rc
http://www.youtube.com/watch?v=Z2IHPSBKd2I
http://www.youtube.com/watch?v=gmPrXKvxmj0
http://www.youtube.com/watch?v=u1RMZX989yk
http://www.youtube.com/watch?v=1618qH7KojU
http://www.youtube.com/watch?v=Zb7PwLNoE4U
http://www.youtube.com/watch?v=Zbz6citiDT4
http://www.youtube.com/watch?v=sPvHp9ca7xw
http://www.youtube.com/watch?v=Oq6RAV15bWQ
http://www.youtube.com/watch?v=ZyNatyPM890
http://www.youtube.com/watch?v=7z2J_ot9J00
http://www.youtube.com/watch?v=7SFLSz_3ICw
http://www.youtube.com/watch?v=5m6PdOGIzUM
Tu trebuie să ți le cauți, Nu îmi plac astea unde nu face la început generalul și trece de la început la amănunte.
Tutorialul ăsta de la o firma din Tulcea este destul de bine făcut.
http://www.lucas-impex.ro/......--357.html

Mai sunt și alte filmulețe pe Youtube care te învață să desenezi și să colorezi, dar trebuie să le cauți.

9 răspunsuri:
| DoctorChucky a răspuns:

Craiola laughing

| B343 a răspuns:

Duritatea creionului difera de la H=hard (sau forte) pana la B=black si se numeroteaza de la 1 la 7 (7B=cel mai moale).
http://medarhitectura.blogspot.ro/......entru.html
http://alegsadesenez.com/despre-hasura/
http://alegsadesenez.com/
http://www.books-express.ro/blog/drawing-arta-creionului/
Nu am gasit informatii foarte bune, dar sper ca astea te-au ajutat cat de cat >:D

| MMihai a răspuns:

În desenele artistice nu prea se folosește creionul sau se folosește numai pe partea de schiță. Se folosește cărbunele, cărbunele presat, sangvina Orange și sepia = un de de ceva maro închis, ==, și creta albă.

Dacă ai ambiția să folosești creioane adică sortimente de grafit astea sunt pe tării F, H mai multe numere de H, HB, și mai multe numere de B.
F este deosebit de tare, H=tare, HB=mediu și B=moale și urma lăsată pe hârtie este ceva mai neagră.
Mina de creion este argilă +grafit +un clei de legătură. B7 sau B6 au cel mai mult grafit.
Umbrele se fac prin hașuri cu creionul și poți să mai dai și cu degetul, cu o cârpă sau cu o pensulă tare din păr de porc.
Cu o humă f moale dai ca să iasă albul hârtiei.
Se mai desena și cu argint sau cu plumb, pe placaj / carton grunduit.
Se mai fac desene cu penița sau pensula și tușuri, baiț, sepia.

Materialele de desenat nu sunt ceva deosebit.

Deosebită este mâna și corectitudinea desenului.

Găsești pe Youtube filmulețe cu felul în care se desenează.

| CarlaElena a răspuns:

În special se folosesc creioane HB, dar mai bine te duci la librărie şi întrebi acolo de trusa asta.

| vlady434 explică (pentru MMihai):

Esti incredibil. Nu ma asteptam la un raspuns atat de complet si complex. Referitor la desen,asta este un "talent" pe care m-am gandit sa-l exersez pentru ca ma pasioneaza,si ocazional desenez doar ce-mi place(masini, portrete, persoanje din anime-uri). O sa nai caut pe YT, mai amanuntit, pentru ca am gasit cateva video-uri interesante.

| MMihai a răspuns:

Nu strică să știi să desenezi foarte corect dar nu trebuie să neglijezi nici materiile utile în viață : matematica, fizica, chimia, biologia cu subramura anatomie, tehnologia, + 1 sau 2 limbi străine, că sunt bune și alea.
Româna îți trebuie că se dă la capacitate și la bac.

Am dat acest răspuns unei alte persoane, care zicea că nu este bună la matematică dar răspunsul îți poate fi util și ție, deci îl copiez și pentru tine.


Prima etapă este înțelegerea terminologiei din lecție!
Deci trebuie să cauți în dicționarele de pe internet ce înseamnă foarte exact cuvintele și expresiile utilizate în lecție.
Fiecare lecție nouă, este ca o limbă străină, drept pentru care trebuie să cunoști foarte bine sensul ==adică ce înseamnă exact == cuvintele și expresiile folosite, în acea lecție.
Deci citești lecția și îți scoți cuvintele și expresiile pe care nu ești sigur și le cauți înțelesul adevărat în dicționare.
După asta, după ce te-ai lămurit exact, recitești lecția și gândești legat de conținutul celor afirmate, în textul lecției, „ de ce este așa, de ce nu este altfel, șamd. ".
După ce ai gândit privitor la textul respectiv recitești lecția și îți reprezinți în minte, dar preferabil în scris pe hârtie, un fel de schemă a lecției, pe blocuri de idei.
După asta recitești din nou lecția, mai gândești legat de textul de lecție și astfel ai trecut de prima etapă cea a înțelegerii conținutului lecției.
După asta te gândești la eventuale aplicații ale textului de lecție.
Fiecare disciplină școlară trebuie abordată specific.
La matematică, fizică, chimie te uiți după probleme rezolvate care ar avea legătură cu teoria din lecția respectivă.
După ce te uiți pe niște probleme rezolvate legate de teoria din lecție, te gândești să îți scrii tema, dacă ai ceva de scris legat de acea lecție.
Rezolvare de exerciții și probleme, răspunsuri la întrebări etc.
După ce ai scris ce aveai de scris, recitești lecția, ținând cont de blocurile de idei, din lecție.
Fiecare materie are metodologia sa specifică de abordare.
Sunt disciplinele tip zid de cărămidă unde ne-învățarea la o lecție sau la mai multe, face imposibilă învățarea ulterioară, deci ca un zid de cărămidă, unde lipsa unor cărămizi de la bază face ca totul să se prăbușească.
Astea sunt: matematica, fizica, chimia, informatica etc.
La istorie se poate să nu fi învățat despre Nabucodonosor sau despre Hamurapi și să vorbești despre Napoleon, că nu au legătură una cu alta.

http://www.scribd.com/doc/4776263/Tehnica-invatarii-
, este foarte bun, dar puțin prea teoretic.



La formarea noțiunilor, trebuie să conștientizezi genul proxim și diferențele specifice.
Gen proxim este mulțimea imediat mai mare și diferențele specifice sunt cea ce face să separi elementele mulțimii date, de restul elementelor mulțimii mai mari, deci cea ce caracterizează numai elementele mulțimii despre care se face vorbire // elementele mulțimii de interes.

Concret mulțimea pătratelor are ca mulțime imediat mai mare fie mulțimea dreptunghiurilor, fie mulțimea romburilor. Deci acela este genul proxim.
Deci pătratele sunt dreptunghiurile cu 2 laturi alăturate (care sunt și perpendiculare ), egale== congruente. Restul dreptunghiurilor care nu au două laturi alăturate = nu sunt pătrate.
Pătratul are 4 laturi egale dar dreptunghiul are laturile opuse paralele și =., iar dreptunghiul cu 2 laturi alăturate =este obligatoriu pătrat. Nu sunt pătrate dreptunghiurile care nu au laturile alăturate egale. Acestea sunt diferențele specifice.
Pătratul este rombul care are un unghi de 90 de grade,/un unghi drept.
Având un singur unghi de 90 de grade și fiind romb le are pe toate = și de 90 de grade.
Mulțimea Triunghiurilor echilaterale are ca gen proxim mulțimea triunghiurilor isoscele.
Triunghiul isoscel care are un unghi de 60 de grade este și echilateral. Nu sunt echilaterale triunghiurile isoscele, care nu a cel puțin un unghi de 60 de grade. Iar asta face diferența specifică. Totdeauna când întâlnești noțiuni noi, trebuie să te gândești, care este genul proxim și care sunt diferențele specifice, dacă vrei să înveți serios.

Tu pentru cine înveți?


Pentru tine și pentru viața ta sau ...pentru cine?

Numai proștii iau note mici... la matematică!

S-ar putea să nu înțelegi, anumite lucruri la matematică tocmai pentru că ai acumulat foarte multe goluri și se prăbușește „ zidul ", că sunt prea multe „ cărămizi", care lipsesc.

Ar fi multe de scris, dar în practică, meditațiile totuși...în România, încă, se dau pe bani.

Încă și așa, ți-am scris mult prea multe fără bani!
Treaba cu genul proxim și diferențele nu se învăța în toate facultățile de la Universitate.

Nouă ni s-a explicat numai în anul 4, la cursul de metodica predării disciplinei.
Cu alte exemple normal.

Dacă în exemplul prezentat anterior, cu mulțimea pătratelor dacă nu ai știi că există nici mulțimea dreptunghiurilor și nici mulțimea romburilor, și nici proprietățile acestor figuri geometrice, ai putea să zici că genul proxim pentru mulțimea pătratelor este mulțimea paralelogramelor iar atunci ar apare foarte multe, sau oricum mult mai multe diferențe specifice, decât în cazul prezentat anterior.
În aceste condiții ai putea spune că pătratul este paralelogramul cu 2 laturi alăturate perpendiculare și egale ca mărime, iar în terminologia nouă congruente.

Când formulezi o definiție nu trebuie folosite cuvinte în plus care nu sunt necesare.

http://ro.wikipedia.org/wiki/P%C4%83trat
Pătratul reprezintă poligonul regulat cu patru laturi și, în același timp, un caz particular de romb și dreptunghi.

definiție greșit formulată că alege ca gen proxim poligonul și nici măcar nu zice că este unul convex!
Îți spune că este un caz particular de dreptunghi, respectiv de romb, dar nu indică diferențele specifice,
dar... nu am scris eu această definiție.
Proprietăți

laturile opuse sunt paralele;
toate laturile sunt egale;
toate unghiurile sunt drepte;
laturile alăturate sunt perpendiculare;
aria este egală cu pătratul laturii;
aria este egala cu produsul diagonalelor împărțit la 2
perimetrul este egal cu latura înmulțită cu 4;
diagonalele sunt congruente și perpendiculare;
diagonalele sunt și bisectoarele unghiurilor;
mijloacele laturilor formează un alt pătrat;
are 4 axe de simetrie.

Paralelogramul este patrulaterul plan convex, care are laturile opuse paralele și egale (congruente), 2 câte 2.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Paralelogram

Paralelogramul este patrulaterul convex cu laturile opuse paralele si congruente.

Proprietăți

Laturile opuse sunt paralele și congruente;
Două unghiuri alăturate sunt suplementare (suma lor este egală cu 180 grade);
Diagonalele sale se taie în segmente congruente (se „înjumătățesc");
Într-un paralelogram unghiurile opuse sunt congruente (egale), iar unghiurile alăturate sunt suplementare.
Aria A a unui paralelogram este A=b•h, unde b este baza paralelogramului și h este înălțimea sa cu piciorul perpendicularei pe b.
Aria unui paralelogram este egală cu dublul ariei triunghiului format de două laturi alăturate și diagonala opusă acestora;
Aria unui paralelogram este egală cu produsul dintre lungimile a două laturi alăturate și sinusul unuia dintre unghiurile paralelogramului.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Patrulater
Patrulaterul reprezintă poligonul cu patru laturi. Patrulaterele pot fi simple sau complexe, iar cele simple, concave sau convexe.
Patrulatere convexe

Patrulaterele convexe reprezintă cele mai cunoscute patrulatere. Următoarea listă cuprinde câteva dintre acestea:

trapezul: două laturi opuse sunt paralele;
trapezul isoscel: două laturi sunt paralele și celelalte două sunt congruente; prezintă proprietatea că diagonalele sunt congruente;
paralelogramul: laturile opuse sunt paralele și congruente două câte două;
rombul: paralelogramul cu toate laturile egale; prezintă proprietatea că diagonalele sunt perpendiculare;
dreptunghiul: paralelogramul cu toate unghiurile drepte; prezintă proprietatea că diagonalele sunt congruente;
pătratul: rombul cu toate unghiurile drepte sau dreptunghiul cu toate laturile egale; prezintă proprietatea că diagonalele sunt congruente și perpendiculare;
patrulaterul inscriptibil: patrulaterul ale cărui vârfuri aparțin unui cerc; pătratul, dreptunghiul și trapezul isoscel sunt patrulater inscriptibile;
patrulaterul circumscriptibil: patrulaterul în care poate fi înscris un cerc; Teorema lui Pithot se referă la acest tip de patrulatere. "Într-un patrulater circumscriptibil suma lungimilor laturilor opuse este egală"
Aria patrulaterelor particulare

Patrulaterele particulare sunt: paralelogramul, dreptunghiul, pătratul și rombul.

[modificare]Aria paralelogramului
A=b×h; unde b- baza; h- înălțimea.

[modificare]Aria dreptunghiului
A=l×L; unde l- lățimea; L- lungimea.

[modificare]Aria pătratului
A=l×l=l2; unde l- latura

[modificare]Aria rombului
A=(d1×d2)/2
http://ro.wikipedia.org/wiki/Romb
Rombul reprezintă un caz particular de paralelogram, având toate laturile egale.
Proprietăți

Deoarece rombul este un paralelogram particular, toate proprietățile paralelogramului sunt valabile și pentru romb.

laturile opuse sunt paralele și egale;
unghiurile opuse sunt congruente (egale), iar unghiurile alăturate sunt suplementare;
două unghiuri alăturate sunt suplementare (suma lor este egală cu 180 grade);
diagonalele se taie în segmente congruente (se „înjumătățesc");
aria este egală cu dublul ariei triunghiului format de două laturi alăturate și diagonala opusă acestora;
În plus:

toate laturile sunt egale (congruente);
diagonalele sunt (reciproc) perpendiculare;
diagonalele sunt și bisectoarele unghiurilor;
perimetrul este de patru ori latura.
aria este egală cu jumătate din produsul diagonalelor;
aria este egală cu produsul dintre pătratul unei laturi și sinusul unuia dintre unghiurile rombului;
aria este de patru ori mai mare decât aria triunghiului dreptunghic format de o latură și cele două semidiagonale.
Pătratul reprezintă un caz particular al rombului, în care toate unghiurile sunt egale (congruente). Un romb cu un unghi de 90 de grade este pătrat.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Dreptunghi
Dreptunghiul reprezintă un caz particular de paralelogram, având toate unghiurile drepte.
Proprietăți
laturile opuse sunt paralele și congruente;
latura mai mare se numește lungime, iar cea mai mică, lățime;
aria este egală cu produsul dintre lungime și lățime;
aria este egală cu dublul ariei formate de lungime, lățime și diagonală;
aria este de patru ori mai mare decât aria triunghiului format de o latură și cele două diagonale;
diagonalele sunt congruente;
pătratul reprezintă un caz particular de dreptunghi, în care lungimea și lățimea sunt egale;
unghiurile sunt congruente și au măsura de 90 de grade;
Aria dreptunghiului este :L • l(lățimea înmulțită cu lungimea) Perimetrul dreptunghiului este : (L+l)*2

http://ro.wikipedia.org/wiki/Trapez
Trapezul reprezintă un caz particular de patrulater convex, având două laturi opuse paralele și celelalte neparalele. Laturile paralele ale unui trapez se numesc baze. Distanța dintre cele două baze se numește înălțimea trapezului. Trapezul care are laturile neparalele congruente se numește trapez isoscel. Trapezul oarecare - are cele doua laturi neparalele inegale, si niciuna din ele nu formeaza unghi drept cu bazele Trapezul dreptunghic - una din laturile neparalele este perpendiculara pe baze. Formula generala de calcul a ariei trapezului este: semiprodusul intre inaltime si suma celor doua baze.
Trapez isoscel

Trapezul isoscel e un caz particular de trapez, care are laturile neparalele congruente;

diagonalele sunt congruente;
în cazul în care diagonalele sunt perpendiculare, înălțimea este egală cu linia mijlocie, iar aria este egală cu pătratul înălțimii;
laturile neparalele sunt egale fiecare cu radical din suma pătratului înălțimii și pătratului semidiferenței laturilor paralele;
aria este produsul dintre linia mijlocie și înățime;
unghiurile opuse sunt suplementare.
Proprietăți ale trapezului isoscel
Într-un trapez isoscel unghiurile alăturate unei baze sunt congruente.
Într-un trapez isoscel ambele diagonalele sunt congruente.
Teoreme reciproce
Dacă într-un trapez unghiurile alăturate unei baze sunt congruente atunci trapezul e isoscel.
Dacă într-un trapez diagonalele sunt congruente atunci trapezul e isoscel.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Triunghi
Fiind date trei puncte distincte necoliniare, figura geometrică dată de reuniunea segmentelor închise determinate de ele se numește triunghi și este una dintre formele poligonale fundamentale ale geometriei.

La triunghi nu îți copiez că este prea mult de copiat. Citești tu de pe site.


Ăsta este un dicționar one - line.

Unele definiții sunt bune, dar altele sunt mai nefericit formulate, că nici ăștia nu știau de treaba, cu genul proxim și diferențele specifice.

Definiția bine formulată, este primul pas spre adevăr!

Dacă nu cunoști semnificația și sensul cuvintelor folosite în lecții, umbli ca un căpitan de navă nebun, care nu are sistemele de navigație funcționale și care umblă cu nava noaptea pe ocean, dar nu are idee, pe unde ar trebui să meargă nava lui.

Dacă nu știi foarte exact ce înseamnă, de fapt, fiecare cuvânt din lecția de matematică, textul lecției este ca și un text în limba chineză, pentru tine, din care, de fapt, nu înțelegi nimic.

Prima etapă esențială, în cadrul procesului foarte complex de învățare, este etapa de înțelegere al textului lecției.

A doua mare etapă este studiul de probleme și exerciți rezolvate legate de textul lecției respectiva.

După treaba asta, trebuie recitit materialul, deja cu alți ochi, că ai priceput ca ce este util textul acelei lecții.
Dacă ai timp faci și un conspect / minimal un rezumat / legat de textul din acea lecție.

După asta, când stăpânești cât de cât problematica lecției, te apuci și faci tema care ți-a fost dată să o faci acasă conexă, acelei lecții.

Eu nu dau meditații, în general, dar am fumat aproape un pachet de țigări, gândindu-mă ce să îți scriu ție, ca să îți fie de folos.

Nici nu am idee în ce clasă ești tu, și nici nu mai știu ce capitole de matematică, se mai fac, în fiecare clasă de școală acum, că eu am terminat liceul, de 40 de ani.

Poate încă tu nici nu faci geometrie la școală, și poate nici nu ai cum să înțelegi exemplele date, că ești într-o clasă prea mică, în care încă nici nu studiați geometria plană.

Deci cuvintele care nu știi sigur ce înseamnă, să le cauți pe Internet și asta este valabil la orișicare disciplină de învățământ.
Tot pe internet găsești și informații în plus față de manualele de școală.

Asta cu învățatul la modul foarte serios, și căutat cuvintele pe care nu știi foarte exact, ce înseamnă pe net, este ceva foarte util.

| MMihai a răspuns:

Un copil voia să învețe singur engleza și asta i-am scris eu legat de întrebările puse de el /ea în legătură cu limba engleză
Au apărut multe cărți gen învățați engleza fără profesor!
Nu știu pe care o vei găsii tu să o cumperi
Leon Levischii
http://ro.wikipedia.org/wiki/Leon_Levi%C8%9Bchi
învățați Limba engleza fără profesor era foarte bună și la final avea un breviar de gramatică excelent prezentat!
http://cartiregale.blogspot.ro/......or-de.html
http://www.teora.ro/......mbshop.cgi
http://www.tocmai.ro/......96346.html
http://www.carteadecitit.ro/......or/133720/
http://www.okazii.ro/......a112479456
http://www.novaly.ro/? p=productsMore&iProduct=516&sName=
http://ro.wikipedia.org/wiki/Dan_Du%C8%9Bescu
Dan Duțescu Manual de conversație în limba engleză (ed. I - Ed. Științifică, 1970; ed. II - 1973; ed. III - 1976)
http://www.okazii.ro/......-a57186086

http://mercador.ro/......DqsLg.html
http://www.cauti.ro/......mares.html
http://www.targulcartii.ro/......6bd-167655
Și ăsta este foarte bun
http://www.cartile.ro/? p=books&cat=Dictionare%20si%20ghiduri&limit=1260
Autor: C.E. Eckersley
Titlu: Essential english - for foreign students - Book (Vol.1+2+3+4)
Editura: Foreign languages press
An aparitie: 1966
Categori: Dictionare si ghiduri
ISBN 911-a-o-z
Stare: buna
Disponibilitate: disponibila
Pret: 180.00 RON
Este bun dar nu este cu limba română!
http://www.okazii.ro/......a118815707
este foarte bună
Engleză cu engleză era și Candlin-ul
http://www.okazii.ro/......-a60748851
http://www.okazii.ro/......-a65640994

http://www.okazii.ro/......a119362576
Și asta este bună!
Ediția 1969 este puțin mai serioasă decât cea din 1975, sunt abordabile și bune amândouă.
http://www.britishcouncil.org/ro/romania-kls-member-learn-english.htm
http://www.amazon.com/New-Present-English-Foreign-Students/dp/0340156694
http://www.okazii.ro/recomandate/60748851/twitter.com/okaziiro


Orice găsești este bun!

Eu ți-aș recomanda ( Leon Levischii +DD) + gramatică LE de LL+dicționare E-R & R-E + Candlin ( "NEW PRESENT DAY ENGLISH", Vol. 1, 2 si 3, E. Frank Candlin ) + cartea în 4 volume de Dan Duțescu + o carte de fonetica limbii Engleze Autor Mihail Bogdan
http://anticariatultau.ro/fonetica-limbii-engleze-tiraj-7145-exemplare-i4b
http://www.okazii.ro/......a114395044

GirlonFire ți-a recomandat carte de Leon Levitchi și Dan Duțescu, carte pe care ți-am recomandat-o și eu la cealaltă întrebare pusă de tine.
Și cea ce ți-a recomandat alessia5158 sunt bune.
Și pe Youtube găsești lecții de engleză, iar acelea sunt gratis.
http://www.youtube.com/watch?v=ixErCnZ8c54
http://www.youtube.com/watch?v=ixErCnZ8c54
English lesson - Beginners - 1 of 7
http://www.youtube.com/watch?v=FjDv0mOD0Uo
Lecția engleză - incepatori - 2 din 7
http://www.youtube.com/watch?v=l6pxHuDJcmI
Invata limba engleza - nivel incepator - 01 Mă bucur să te cunosc
http://www.youtube.com/watch?v=MTnNnuKkClg
Engleză pentru tine | nivel elementar | Lesson1: Bine ați venit
http://www.youtube.com/watch?v=8AXNg0HB1UQ&list=PL1BF4B42A02318BD1
http://www.youtube.com/watch?v=SHll_4taG0M
http://www.youtube.com/watch?v=8EO_pAfICWc
http://www.youtube.com/watch?v=fleok757P90
http://www.youtube.com/watch?v=Qo6w_Lfurvw
http://www.youtube.com/watch?v=nUH5FahU778
http://www.youtube.com/watch?v=UjYKiRqFRss
http://www.youtube.com/watch?v=qoXEk0lBaqg
http://www.youtube.com/watch?v=LH57BAO9K88
http://www.youtube.com/watch?v=CzHotHaXGk0
http://www.youtube.com/watch?v=Nd4MScADY94
http://www.youtube.com/watch?v=9QU5bqql8Kg
http://www.youtube.com/watch?v=7Mni3yDpIWo
http://www.youtube.com/watch?v=84jVz0D-KkY
http://www.youtube.com/watch?v=bzZ5AlI-IdE
http://www.youtube.com/watch?v=jlWDp22D5yY
STUDIU ENGLEZĂ IELTS PREGĂTIREA serie completă 1
http://www.youtube.com/watch?v=beqtMhE69d0
Rule # 1 For Excellent English Speaking: Study Phrases, Not Individual Wo

http://www.youtube.com/watch?v=7kagbG3gK1o
http://www.youtube.com/watch?v=X4j6HxOmgwY
http://www.youtube.com/watch?v=v1RzFnkXf8Y

Pe lângă cărțile pe care ți le-am recomandat eu, trebuie să asculți și engleză corect vorbită și să cauți să vorbești cam la fel iar ăștia cu lecțiile de engleză vorbesc o engleză destul de corectă.
La filme se vorbește slang, adică o limbă care nu este foarte corectă, adică engleză argotică și când înveți engleza trebuie să pornești cu engleza corectă nu cu slang.
Pe internet poți să găsești o grămadă de cărți și de cursuri de învățat engleza, dacă știi unde să le cauți!
http://www.marplo.net/engleza/
http://www.britishcouncil.org/ro/romania.htm
http://www.britishcouncil.org/......ae-cpe.htm
http://www.speakenglish.co.uk/? lang=ro
etc
http://learnrealenglish.com/......ng-english
Totuși trebuie să îți cumperi și cărți de învățat engleza că sunt așa multe pe Net că te zăpăcești
Am găsit pe net o carte de gramatică engleză
http://1cartepesaptamana.ro/gramatica-limbii-engleze-georgiana-galateanu/
http://www.tubefun4.com/infusions/booklib/book.php?book_id=47
http://www.gramaticaengleza.com/
http://www.academia-de-engleza.ro/
Etc.

| MMihai a răspuns:

Un alt copil zicea că vrea să facă liceul de artă Tonitza din București și îți copiez și ție ce i-am scris lui.

Nu pricep, ce vrei în realitate.

Bănuiesc că nu vrei să te faci fabricant de statui, (sculptor ), că din așa ceva se moare de foame.

Eu am pictat cu culori de ulei cam 14 ani.

Și eu locuiesc în București, și eventual, am să îți dau pe un stick niște cărți utile ție, în format electronic, (pdf și djvu ), despre anatomie artistică, anatomie și desen, în limba engleză, ( că așa sunt ele. ==așa le am eu )

Eventual, dacă nu voi avea ce face, îți voi copia niște răspunsuri scrise anterior altor copii, privind desen și pictură.

Îmi poți arăta ce desenezi și eventual ce pictezi, dacă vrei să îmi dau și eu cu părerea privitor la cea ce lucrezi tu.

Chestia cu liceul Tonitza, nu știu în ce măsură este bună, și eu am rezerve.

Dacă vrei să fii plastician, cu adevărat, Tu trebuie să știi să desenezi deosebit de corect, să cunoști anatomie umană și animalieră=partea cu mușchii și oasele==, anatomie artistică umană și animalieră,, perspectivă, ceva teorie plastică, și apoi, încă multe altele gen chimia culorilor, lucrul cu calculatorul, tehnică plastică, ceva geometrie și ceva geometrie descriptivă, tehnici de pictură murală, ceva optică șamd că sunt încă multe altele.

Plastica de viitor, când vei avea tu 35-40 de ani, va fi una cu totul alta, decât ce se înțelege acum, prin plastică.

Pictură murală, va exista sigur, și atunci.

Nu ar strica să fii pregătit și pentru atunci, iar liceul Tonitza, în care la clasele a 11 a și a 12 a, am înțeles că nici nu se mai face matematică, este un fel de nu ar mai fi.

Pentru plastică murală trebuie să cunoști lucruri de chimie, care se fac la facultățile de chimie.
Ca să faci sgraffito == o tehnică plastică cu cimenturi colorate, dacă nu știi niște treburi de chimia silicaților, și chimia culorilor, ești în afară de problemă. / sau străin de cauză.

Sgraffito este la biserica italiană și la o clădire de pe Dorobanți.

Ca să nu te uiți ca vițelul la „ poarta nouă ", într-o carte de chimia silicaților,
trebuie să cunoști bine, cel puțin matematica și fizica de liceu real.

Dacă vorbim de culori cu liant polimer, cum ar fi culorile acrilice, atunci trebuie să ai cunoștințe de chimie macro // chimia compușilor macromoleculari // + cunoștințe se chimia culorilor. șamd.

Făcând liceul Tonitza, ai mai multe ore de desenat, și eventual de pictat, dar îți furi singur căciula, pe partea cu tehnică și tehnologie plastică.

O fată mi-a scris că la liceul Tonitza se face matematică numai până în clasa a 10 a.

Dacă ăștia își bat joc de matematică, cu siguranță că își bat joc și de fizică și de chimie și de informatică.

De matematică, fizică, chimie, informatică vei avea nevoie ca plastician în secolul 21.

Nu mai este pictura de ev mediu, și pe undeva, ar trebui să fii adaptat, pentru plastica sec 21.

Unul dintre cei mai buni pictori ai lumii era Michelangelo și el a lucrat frescă tradițională ( în tehnica affresco ).
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fresc%C4%83
http://ro.wikipedia.org/wiki/Michelangelo_Buonarroti
http://ro.wikipedia.org/wiki/Capela_Sixtin%C4%83
http://upload.wikimedia.org/......l-Ange.jpg
Fresca lui Michelangelo „ Judecata de Apoi", de pe un Perete (al altarului ) din Capela Sixtină, este ceva foarte frumos.

Se pare că albastrul de Voroneț era în realitate praf de „Lapis Lazuli".

http://ro.wikipedia.org/wiki/Lapis_lazuli
http://en.wikipedia.org/wiki/Lapis_lazuli
http://www.lumeabijuteriilor.ro/......i-1-2.html
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Lapis_Lazuli_Ore
http://kristale.ro/....../index.php

Ar fi multe de scris, dar acum, mă opresc aici.

| vlady434 explică (pentru MMihai):

Iti dau eu id-ul meu, sau mi-l lasi tu? Vreau sa-ti dau cateva desene sa-ti dai cu parerea. Chiar vreau parerea unui specialist.