| Aista a întrebat:

Acum 2 zile mi s-a aprins martorul dpf, pe lângă martorul în spirala care pâlpâie, spirala era aprinsa deoarece trebuia schimbat egr ul, ceea ce am și făcut, am desfundat mașina, sau stins toți martorii, acum mergând mai turat am observat ca spirala sa reaprins, iar pe tester pana sa desfund masina după ce am schimbar egr ul nu mai apărea nicio eroare

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

"spirala era aprinsa deoarece trebuia schimbat egr ul"
Ce manual sau tester au decis asta?

"am desfundat mașina"
Ce implica aceasta "procedura"?

"am observat ca spirala sa reaprins"
Daca e VW, ai putea sa verifici/schimbi contactul pedalei de frana, ca idiotii proiectanti au considerat ca spirala bujiilor este relevanta in defectarea stopurilor.

"pe tester [...] nu mai apărea nicio eroare"
Depinde ce tester, si cine il butoneaza.

Povestea ta suna foarte amatorial, sunt sanse sa bagi multi bani in masina aia in fata blocului, crezand ca un mecanic este mai scump decat ceea ce faci tu.

| Aista explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Dacă nu vii cu o posibila soluție, nu ți mai pierde timpul cu problema mea

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Aista):

Ti-am dat solutia printre citate, maestre.
Vezi in primul rand luminile pe frana, ca s-ar putea sa ai doar o eroare de swich pedala de frana.
Asta daca globu' magic nu m-a mintit, si ai un VW.
Ca vad ca esti secretuos, nu ne spui despre ce marca, model si motorizare vorbim.
Masinile nu "ie" toate la fel, in caz ca asa te gandeai.
Eu de exemplu nu am spire aprinse, si nici martor DPF, cu toate ca am DPF pe masina. Erorile se aprind cu alti martori.
Din ceea ce ai povestit tu pe aici, clar ai VW. Dar totusi trebuia sa spui, ca sa nu vorbim aiurea.

| Aista explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da, e vw polo 1.4 tdi