"spirala era aprinsa deoarece trebuia schimbat egr ul"
Ce manual sau tester au decis asta?
"am desfundat mașina"
Ce implica aceasta "procedura"?
"am observat ca spirala sa reaprins"
Daca e VW, ai putea sa verifici/schimbi contactul pedalei de frana, ca idiotii proiectanti au considerat ca spirala bujiilor este relevanta in defectarea stopurilor.
"pe tester [...] nu mai apărea nicio eroare"
Depinde ce tester, si cine il butoneaza.
Povestea ta suna foarte amatorial, sunt sanse sa bagi multi bani in masina aia in fata blocului, crezand ca un mecanic este mai scump decat ceea ce faci tu.
Dacă nu vii cu o posibila soluție, nu ți mai pierde timpul cu problema mea
Ti-am dat solutia printre citate, maestre.
Vezi in primul rand luminile pe frana, ca s-ar putea sa ai doar o eroare de swich pedala de frana.
Asta daca globu' magic nu m-a mintit, si ai un VW.
Ca vad ca esti secretuos, nu ne spui despre ce marca, model si motorizare vorbim.
Masinile nu "ie" toate la fel, in caz ca asa te gandeai.
Eu de exemplu nu am spire aprinse, si nici martor DPF, cu toate ca am DPF pe masina. Erorile se aprind cu alti martori.
Din ceea ce ai povestit tu pe aici, clar ai VW. Dar totusi trebuia sa spui, ca sa nu vorbim aiurea.