Trebuie luată jos si pusa la un redresor.E descărcată de tot si cat mergi cu masina nu apuca sa se încarce suficient.Trebuie încărcată de seara pana dimineata sau invers cum vrei
Q ia bateria de wcolo si pune alta nou nouta
Daca si bateria nou nouta se descarca singura peste noapte inseamna ca ai ceva dezizolat un cablu un fir da aproape scurt fata de carcasa
Ai o defectiune electrica care iti poate da foc la masina.
Daca bateria cea noua a doua zi dimineata porneste perfect gata bucurate poti sa dai petrecere asta a fost
Bateriile in general atunci cand se descarca o singura data in viata lor sub tensiunea de 10 volti mai ales ca era si veche putreda uzata
Isi pierde din caracteristici
Nu se mai incarca in beci la intreaga ei capacitate.
Apoi gata asta e a imbatranit.
Ar trebui spalata bateria, dupa care reumpluta cu acid si reincarcata.
Du bateria la unul priceput la curatirea ei si invata cum se face.
Poti sa o reinvii dar de data asta cum ti-a spus deja cineva aici, sa o tii cateva ore bune la un redresor, eventual pus acid in ea si apa distilata in gurile acelea speciale, adica data jos de pe masina si pusa la acel redresor. Nu ai un redresor vezi ca are orice service auto, dai vreo 50 de lei si iti incarca bateria complet. Chestia e ca trebuie lasata 1 zi.
Daca si dupa aia bateria face figuri cumperi una noua.
Daca bateria ta are deja mai bine de 5 ani, eu zic sa cumperi una noua si sa uiti de faza cu redresorul pentru ca pierzi timp si bani aiurea.
Bagi apa de la robinet cu furtunul in ea daca e dinaia cu dopuri
Dupa ce imprealabil o versi la canalizare ca sa poluezi planeta
Apoi lasi apa sa curga cu furtunul in fircare dintre gaurile bateriei aproximativ 20 minute de fircare capac din ala
Apoi cumperi acid sulfuric gata diluat aproximativ 15 % sau cauti documentatia tehnica de la bateria ta
In general 15% trebuie sa aiba concentratie daca imi mai aduc bine aminte
Versi apa din baterie ca lasi 6 ore cu gura in jos
O zgaltii bine sa iasa apa de robinet din ea
Si pui acea solutie
Si gata.
Povestea pe timpul meu era ca pune-i tu acidul in apa exploda facea in toate felurile ramâneai orb până când reuseai sa faci solutia dar acum in societatea de consum am inteles ca se gaseste direct solutie de pus in baterie
Direct asa diluat sa nu mai iti scoata ochii
Ain a.lternatorul dus.Deci schimba alternatorul, appi vezi daca bateria o sa isi revina.
Daca nusi revine, asta e cumperi si baterie.
Din ce tu p[ovestesti alternatorul ar fi de vina.Ai spus a doua zi ai pornit masina, a pornit, apoi peste 2 minute na mai avut curent.
Deci in momentul cand motorul este pornit, bateria nu mai are nici o treaba cu curentul, tot curentul este furnizat de alternator, inclusiv la bateria pentru a o reincarca.
Daca masina este moarta, alternatorul este mort.
Asata daca din exprimarea ta este asa cum am inteles eu.Asa ai spus ca masina a pornit, apoi peste 2 minute a murit de tot.Deci motorul odata pornit,bateria iese din ecuatie,masina este sustinuta de curentul furnizat de alternator,pentru injectoare,bujii, sau ce consumatori mai sunt.
Nu te gindii ca consumatorii is doara foarurile si radioul tu ai injectoare, care is controlate eldctronic, deci acolo merg fire, merge curent, ori poti avea directia electrica si asa mai departe.
Daca nu am inteles eu bine fraza aia cu masina pornita si apoi in 2 minute masina moare,cheama iar pe ala sa te porneasca,apoi masoara alternatorul, la bornele bateriei, cu motorul pornit, masori citi volti ai acolo la bornele bateriei.
Cind masori acolo cu motorul pornit, o sa arate de fapt citi volti baga alternatorul in baterie, trebuie sa ai undeva la 14.4 14.6 volt.
Daca ani sub 14 alternatorul functioneaza defectuos, iar daca nu ai deloc, atunci alternatorul este mort.
Deci explica mai clar fraza aia cu pornitu dimineata, apoi peste 2 minute nu mai aveai curent deloc, mai simplu si mai clar, a pornit aia e clar, dar dupa ce ai facut? Ai oprit motorul, sau s-a oprit singur ca nu mai era curent?