Te deranjeaza ca la 8 ani curatam carburatoare, la 11 ani remediam linia de arbore ( daca stii ce este aia ), iar la 17 ani eram mai priceput decat alti colegi de 30-40 de ani?
Atunci ajuta cu ceva util aici, nu arunca raspunsuri aiurea
Cum ai tras concluzia ca din cauza volante scoate fum ambreiajul, daca o forjezi? cum de intra greu un viteza, daca ambreiajul era uzat, dar tu voiai sa faci schimbarea de treapta la turatii mari? cum intra in viteza, in treapta 1, ca sa poti pleca de pe loc? la de nivel al cursei ( pedala ambreiaj ) incepea sa culeze si sa inceapa rularea?
Pai nu eu am tras concluzia mecanicu care mi-a schimbat ambreiaju a spus ca si volanta are joc si trebuie schimbata, ambreiaju ii nou (LUK), intra bine in a 1-a, pedala acum prinde jos, doar ca la 2200, 2500 de turatii intra mai greu in viteza parca agata ceva...
1. ambreiajul trebuie sa inceapa sa prinda atunci cand pedala este la jumatatea cursei!
2. schimbarea treptelor se face cat mai aproape de turatia de ralanti!
3. alte sfaturi sa la bagi in cURuL IDIOTILOR
Un mecanic excroc iti poate spune si ca pinionul de atac este ovalizat. tu trebuie sa ai si cunostinte de mecanica, daca vrei sa nu mai fii prostit cu bazme
anonim_4396 întreabă: