Intrebari generale :
1) daca nu ai aceeasi marime ca in talon/carte identitate, nu poti omologa alta marime orice ai face ( am intrebat personal la RAR )
2) daca este un body kit mai discret nu iti va zice nimic, teoretic alea nu se omologheaza si nu iti poate zice nimeni nimic pentru ca in fond sunt doar niste bari/spoilere si nimic mai mult, oricum doar nu iti va scrie in talon/carte identitate spoiler modificat. nu vei avea probleme. stiu pe cineva care s`a dus cu un body kit foarte strident si nu i l`au bagat in seama.
3) RAR`u nu omologheaza nici o altfel de toba decat cea prevazuta pentru masina ta. Din moment ce tu cumperi o toba aftermarket care se potriveste la 50 masini, nu ai nici o sansa la omologare, indiferent de ce vei face. ( printre masini am un rover si am pus toba finala de la un MG ( MG - divizia sport a rover`ului, cum este amg`u pentru mercedes sau M`u pentru bmw, aceeasi masina doar ca un body kit mai sportiv din fabrica, suspensii, directie, frane sportive etc ) si mi-au zis ca nu este pentru masina mea si nu mi-au omologat nimic.
4) daca sunt omologate, nu conteaza
Despre motor :
1) daca pui turbina la un motor care nu e prevazut cu turbo, clar trebuie schimbate interne pentru ca nu vor tine cele originale nici 3000 km. ( interne plecand de la garnitura chiuloasa pana la bielete forjate ). investitia ar fi foarte mare si nu renteaza pentru un cielo sa faci asa ceva, sa bagi vreo 2000-2500 euro sa castigi 40-50 cp.
2) un filtru performant e un plus oricarui motor dar nu foarte simtitor. poate din cauza sunetului doar
3) teoretic mareste, practic nu am simtit nici o diferenta cand am montat`o. cum zicea si alt user, o evacuare completa schimba putin situatia din pct de vedere al aspectului cat si al sunetului, dar este doar un moft, fara performante ale masinii.
1. Nu se accepta clar;
2. Unele nu necesita omologare dar ceva care necesita iti trebuie talonul masinii in original, buletinul proprietarului, ITP valabil si proprietarul in persoana sau cineva cu imputernicire legalizata notarial;
3. Daca este in normale de poluare si de zgomot se procedeaza la fel ca la punctul 2, daca nu nu ai ce sa faci nu ti le omologheaza;
4. Daca sunt omologate nu, daca nu sunt omologate risti sa iti ia talonul masinii pentru 90 de zile si nu are rost, sau risti sa trebuiasca sa dai spaga vreo 100 de lei la militian.
La intrebarile legate de motor:
1. Se poate adapta dar nu merita investitia fiindca te duce la aproape 1000 de euro cu tot cu manopera si la ITP este posibil sa ai probleme in functie de inspectorul care iti efectueaza verificarea. De obicei nu se leaga de asta dar teoretic au voie sa nu iti dea ITP-ul pentru asa ceva;
2. Da sporteste caii dar nu cu foarte mult iti mai da aproximativ 3 cai;
3. Mareste puterea fiindca nu are atatea filtre dar nu cu foarte mult, daca vrei sa faci treaba schimbi toata evacuarea de la motor pana la finala, dar nici atunci nu iti da prea multi cai si nu merita investitia!
Salut, de unde ai facut rost de un body kit pentru cielo, eu caut de cv timp si n-am gasit ceva bun
anonim_4396 întreabă: