Eu am facut geometria la un atelier si tragea tot stanga dupa aceea am fost la alt atelier si a rezolvat-o, avea ceva la puntea spate.
Mecanicii nostri sunt scoliti f pe unde au putut vai de mama lor.
Zice ca el a facut cum trebuie nu are nici-o vina, acum nu stiu ce sa fac, sa incerc in alta parte, cauciucurile de pe fata sunt diferite la firma fata de cele din spate
Nu am mai auzit de asa ceva, si sunt mecanic. Mi se pare o mare aberatie.
1. Flansa amortizorului este doar un soclu ce gazduieste un rulment. Nu prea are rol in geometrie, atat timp cat setul de flanse (stanga-dreapta) este simetric. Iar daca dintr-o intamplare, una dintre flanse este mai mica sau mai mare, da, masina ar putea trage intr-o parte, dar asta nu se rezolva cu lichid de frana
2. Lichidul de frana este o solutie foarte decapanta si coroziva. Daca pui asa ceva in rulmentul de la flansa, in scurt timp vei avea nevoie de flanse noi. Nu mai zic de suportul amortizorului ("clopotul" caroseriei), ca si asa este un punct destul de slab la rugina. Daca mai pui si lichid de frana, vei ajunge la tinichigerie in 1-2 ani, sa-ti sudeze acolo.
Omul tau ori n-are habar sa regleze o directie, si vei rezolva la urmatorul service cu stand de geometrie, ori masina ta are o problema la piesele ce au efect in directie (amortizoare, brate, fuzete, bielete/capete de bara sau caseta de directie), dar asta trebuia sa iti spuna tot el, in functie de pozitia rotilor si corectia pe care a putut sa o faca din capetele de bara, sau ce sucit el pe acolo.
Nu te sfatuiesc sa pui lichid de frana nicaieri in afara de vasul pompei de frana, pentru ca este foarte daunator pe metale, si nici sa mai treci pe la service-ul ala nu iti recomand, eventual doar cat sa le ceri banii inapoi.
Caseta de directie nu cred eu ca are probleme, dar se poate sa flansa, oricum mersi de sfat, o sa merg la alt service
Am schimbat o bieleta de directie dupa constatare si dupa am mers sa-mi faca, oare mecanicu nu a filetat suficient acolo?
Treaba celui de la directie este tocmai sa infileteze bieleta in capatul de bara atat cat trebuie, ca masina sa mearga drept. Mecanicul o baga la ochi, sau masurand cu ceva rudimentar (numara cotatiile filetului, pune un subler, o sfoara sau face semn), cel de la standul de directie vede pe ecran care este directia rotilor, si de unde trebuie sa regleze pentru a fi perfect.
Eu mi-am dereglat total geometria de pe fata, am scos cadrul motor cu tot cu brate, am schimbat capete de bara, bascule, amortizoare, flanse, la final masina tragea intr-o parte si mergea cu volanul stramb, am mers la un mecanic de directii oarecare, iar in 40 de minute si 200 de lei am luat masina reglata bine, merge drept si daca iau mana de pe volan.
Am auzit povesti de la altii, ca mai rau le-au dereglat directia acesti "meseriasi". Mai ales ca unii au standuri vechi, cu programe vechi, si nu au setarile/documentatia pentru masinile mai noi sau mai exotice, iar mecanicii baga la nimereala alt model de masina in program, si fac unghiul eronat. Sau dau de un surub intepenit, si incearca sa compenseze reglajul din partea opusa
Da sincer nu stiu ce sa fac a zis sa ma intorc dupa o sapt, dupa ce ii pun lichid, daca nu o baga iar pe stand, mama lor iar o sa platesc