Clar, iti simt durerea, ce sa iti zic, o sa o carai vreo 2 3 4 luni si dupa te inveti.Asa am patit si eu,o sa te saturi de cate ori o sa iti moara motoru, pot sa iti spun doar ca benzina nu porneste din ambreiaj la fel de bine ca motorina, nici sa nu incerci ca o sa te trezesti ca iti moare motoru, doar condu si iar condu, chiar daca la inceput o sa o turezi in 3000 - 5000 de ture, e ok o sa inveti, trebuie doar timp.Asa pateam si eu find incepator pe disel, apoi acasa benzina.
Roagă pe cineva să te învețe, pe mine m-a învățat sora mea și un prieten de-odată, am știut să merg bine din prima de când mi-a explicat, fără să opresc motorul. În câteva minute ar trebui să înveți cât de cât.
Părerea mea e că mai bine te învață cineva decât să înveți singur.
Te joci cu ea cateva zile si te inveti. 2.0 e deja destul cuplu... nu cat un diesel, dar destul. Tragedia era sa fi trecut de la diesel la benzina 1 litru sau matizuri si mai slabe...
Si eu am trecut prin asta, dupa 2 luni eram destul de stapan pe situatie, trebuie sa inveti punctul unde lucreaza ambreiajul si cum si cand sa ii faci "forfecarea" intre ambreiaj si acceleratie, si nu se mai opreste motorul.
Salut. La fel ca tine, eu am facut scoala pe diesel si dupa am trecut pe aspirat 1.4 MPI ( Dacia solenza). O sa iti fie putin mai greu cu pornitul de pe loc dar in rest e cam la fel. Schimbi in jur de 3000 turatii si e bine. Important e sa fii calm si atent in jurul tau si nu prea ai ce sa gresesti. Sfatul meu e sa vorbesti cu cineva cu cine te intelegi bine si e sofer bun sa iti scoata masina pe un drum unde nu exista circulatie si sa te lase de acolo sa dai ture pana inveti masina si te inveti cu condusul. Tata asa a facut cu mine timp de 150km si dupa mi-am putut da drumul singur prin oras fara probleme.
Apasă și pe accelerație ușor, în timp ce ridici ambreiajul)
Motoarele pe benzină sunt mai sensibile la porniri, în rest e cam la fel.