Piesa aia care coboara spre roata este bieleta de directie.
Cauta si tu pe net cat te costa cap planetara si bieleta in functie de modelul si motorizara masinii.
Salut Unghiul de fuga nu are cum sa fi fugit. In fapt el nu este reglabil la nici o masina de serie. El este unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului.
La masina Unghiul de fuga nu are cum sa fi fugit. In fapt el nu este reglabil la nici o masina de serie. El este unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului.
se poate regla doar paralelismul rotilor (convergenta). In cazul tau trebuie sa faci intai presiunea in roti, apoi se face un test de amortizoare (dar este posibil sa se observe uzura acestora si constatand daca prezinta scurgeri de ulei) si se inlocuiesc cele uzate, dar si alte piese ale articulatiei rotii daca prezinta uzura. Se verifica oricum strangerea bratelor, fixarea casetei de directie. Ulterior se face reglajul paralelismului rotilor. Exact asta trebuie sa faci.
Stanmariusvasile întreabă: