Eu si prietenul meu am ne-am interesat mult de masini si de cumpărat si de dezmembrat si zic ca e mai ok ca e sincer omul ca sunt multi ce fac o masina de dezmembrat sa meargă câțiva km si dupa gata, cand mergi cu ele la service iti zică că nici de piese nu sunt bune.
Probabil le ia la pret de nimic de pe undeva si le da piese a iese cu mai mult decat daca ar video toata completă.Da piesele pe rand si caroseria pe urma o da la fier vechi si gândește-te cati bani ia ca doar un telescopu de la o masina veche e un 80, 100 de lei daca e mai nouă ii iese si mai bine.
Si-a facut o afacere.
Chiar dubios de nou lotul de masini, probabil sunt cu defectiuni din fabrica, dar nu ma asteptam sa ajunga pe piata.
Alte posibilitati ar fi:
1. sa fie inundate (nu par, si ar avea motorul + electronica cu semnul intrebarii)
2. sa fie furate (nu le posta pe internet)
3. sa fie cumparate la pret putin sub media pietei, eventual de la firme ce le-au recuperat de la rau-platnici, si dezmembrate pentru profit sigur, dat fiind faptul ca pentru masinile model nou nu se gasesc decat piese originale, prin reprezentante, care sunt foarte scumpe.
Cat despre grupul VAG, cam ai dreptate, dar nu fi subiectiv. Nici o marca nu e suprema, japonezele de exemplu nu inspira calitate deloc, troncane, sunt slab antifonate... Doar tehnic sunt impecabile.
VAG a scos foarte multe rateuri pe piata, si nu dupa 2007, ci incepand cu anii 90:
-Golf 3 ruginea foarte repede, siguranta era slaba si pentru vremea respectiva, iar suspensia era prost gandita, nu se aseza deloc ok la viteza
-Passat b4 avea probleme grave la mecanismele de inchidere geamuri si usi, era genul de masina in care ajungeai sa tragi de-o sarma ca sa intri, si sa inchizi geamul bagand surcele pe langa cheder
-Golf 4 e foarte inghesuit pentru pasageri, suspensia la fel de proasta, iar motoarele 1.4 si 1.6 sunt niste porcarii anemice si deloc fiabile
-Passat b5 are scaunele foarte proaste, suspensia complicata si deloc premium
-Passat b6 are electronica multa si de proasta calitate, mereu apare cate un defect la ea; Touareg din aceeasi generatie la fel.
-motoarele PD au venit cu generatie de turbine slabe, care mananca ulei si te lasa in drum, motoarele TSI cu distributii care cedeaza la 20. 000km, si la fel, turbine care nu rezista deloc, si scapa ulei de noi.
Daca mai iei si exemplul "dieselgate", e clar ca VAG a investit doar in lucruri care sa ia ochii fraierilor, si au mers pe cantitate.
Masinile care au adus un renume bun marcii, au fost Beetle, seriile Transporter, Golf mk2, Polo, Caddy, si cam atat.
Ai dreptate dar vad acum vw b8 pe toate strazile si bineinteles 99% sunt diesel, ele arata foarte bine doar ca luciu. la preturi de nimic pe net ele fac 8-9k euro dupa 4-5 ani si samsarii cer 12-14k euro, deci alea sunt epave, dar romanul frate cu prostia alege diesel si sa arate bine, nu se gandeste ca pe afara este vopsit gardul...traiasca detailingul ca motoarele vandute sunt la vasrta a 3-a la peste 300.000 km... oamenii ar trebui sa invete putina mecanica inainte sa cumpere de la toti praduitorii.
Pe de alta parte am respect pentru cei care isi cumpara masini noi fie si in leasing desi stiu ca le platesc cu varf si indesat inapoi, dar eu zic ca esti mai castigat decat atunci cand rade de tine un prost de asta cu caracter de infractor care iti vinde un rahat la pret de rahat turcesc si apoi mai si rade cu altii pe principiul "am vandu ma rabla aia la un fraier...", acum talciocarii s-au facut afaceristi. Aveti grija ce cumparati si de la cine!
A mea este fabricata in 2010 si are 430. 000km fara sa umblu la motor sau turbina..Am schimbat ambreiajul si pompa de apa la 250.000, dar sunt consumabile parca.Am luat-o la 160.000 la un sfert din pretul de noua.Are distributie pe lant, am schimbat preventiv intinzatorul hidraulic, a costat f putin.
Nu consuma ulei, gazele au iesit bine.
La 500.000 am sa o schimb cu una identica ca performante si bineinteles VAG.
Puteai sa iti exprimi opinia si fara sa jinesti, nu am nimic cu grupul VAG am zis ca romanul prefera VW diesel ca a devenit un fel masina saracului in locul opelului.
Exista si masini VW diesel care au atins 700-800k km este vorba de generatiile trecute daca nu ma insel chiar golf 1 SD ceva de genul.
Aici vorbeam de dieseluri super rulate nu de benzinare.
Exista si masini second hand care sunt foarte bune evident ca nu or fi toate epave, dar este o loterie, uneori trebuie sa ai si noroc.
Tu cu ale tale 7 secunde, cand accelerez eu de pe loc tu esti mic intr-un colt in oglinda...600 cp cumetre!
Ideea era alta, am facut 270.000 km cu un cost banal pe km luand in calcul devalorizarea masinii, cheltuieli legate de reparatii, impozit, consum etc.
Nu acelasi lucru s-ar fi intamplat cu o masina noua, si in niciun caz cu un GTR.
Aia este o masina de fite, de taran snob care s-a ajuns.Un snob simpatik.