anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am inca o problema cu scuterul...straight face
Am schimbat becurile din bord,cu LED-uri, iar cand sta motorul la relanti,bordul este luminat foarte bine,cand accelerez,scade din intensitate,cam pe la jumatate, dc face asa?

6 răspunsuri:
| adrianbestboy98 a răspuns:

Nu stiu,cam asa face si al meu, tot la fel ca la tine cand accelerez scade, parerea mea dul la un service, stiu si eu faceam la fel, da nu am bani momentan happy deci sfatul meu este sa il duci la un specialist

| DenysEl a răspuns:

In principiu trebuia sa creasca luminozitatea sau cel putin sa si-o pastreze poate redresorul scuterului este dus si nu incarca bateria in mers, iar tu cand il accelerezi sa fure curent ceva...parerea meahappyaltfel nu imi explic

| Tavy201 a răspuns:

S-ar putea sa ai ceva probleme cu alternatoru'...propun ca atunci cand este in relanti sa pui un aparat de masura pe bornele bateriei ca sa depistezi "buba" sa-i zicem asa. ar fi normal sa arate in jur de 11.30v-12.20v

| KaPy2 a răspuns:

Ce scuter ai?
Eu cred ca scade intensitatea de la faruri,stop,fura curent pe undeva,cand e accelerat scuteru ii da mai mult curent la motor si scade intensitatea, sau e pe duca bobina nu da curent cum trebuie, du-te si tu la cineva priceput si o sa te lamureasca happy Sau led-urile acelea le trebuie curent calumea si cand accelerezi scuteru da cureant la alti counsumatori, la led-urile alea ajunge mai putin...

| ombladon a răspuns (pentru KaPy2):

Am pus xenon pe el, alimentat direct din baterie, dar am un buton pentru ON/OFF si face si cu farul stins
Scuterul este un piaggio liberty 50 din 2005

| ombladon a răspuns (pentru Tavy201):

Functioneaza bine.cat sta la relanti, are undeva la 12, 5 iar cand il turez ajunge pe la 13, 5 deci functioneaza cum trebuie.(asta este tensiunea pe baterie, nu masurata direct din magnetou)