Asa este cum spune dario ambreajul nu are coroana, coroana se afla pe volanta, iar pe coroana aia se cupleaza numai electromotorul cand pornesti atat nimic mai mult.Deci ar trebuie sa verifici volanta ca nu cumva coroana sa fie desprinsa din ceva pcte, pentru ca aceasta coroana este sudata in mai multe pcte, adica asa stiam, nu este sudata cap la cap, deci daca cumva s-a desprins dintr-un pct de ala de sudura de aia ti se pare ca sa trambat nu stiu ce dinte.Coroana aia e ste facuta din otel superior adica nu se stramba dintii deloc, eventual daca iai forta se rup, dar se strambat rar sa vezi asa ceva.La fel si bendixu ala de la electromotor ala ori se rupe ori se duce reacu de indoit nu prea.Ce trebuie sa faci este sa dai jos astfel incat sa poti vedea toata voalnta sau evetual sa rotesti asa putin cate putin motoru si cineva sa se uite atent la coroana in special undei sudata si sa si miste cu un levier, asta sa nu dai transmisia jos.Vad ca spui ca ai mai schimbat coroana asta de nu stiu cate ori.E clara daca ai schimbat-o mereu in acelasi loc ala habar n-are sa sudeze, deci du-te la un meserias sudor nu la din astia care lipesc table si cand o pune sa fie perfect dreapta ca de nu poate sa se desprinda iar.Ce conteaza este sa fie aliniata f bine si sudata la fel.Acum nu stiu sigur daca toate sunt sudate, asa stiam candva dar nu vad cum ar putea sta pe volanta, deci sudata este cu siguranta.Aia e problema ta meseriasu ala e din asta carpaci
Ori proasta calitate a "soarelui", ori stai prea mult cu ambreiajul apasat. Asta daca rulmentul de presiune este bun.
Ambreiajul nu are coroana. Poate ai probleme cu pornirea.Nu cuplează bendixul electromotorului cu coroana de pe volanta.Coroana se poate schimba.
Da ai dreptate, coroana de pe volanta. Stiu ca se poate schimba, dar am schimbat o cam des in ultima vreme, merg 200 de km maxim pe luna si se duce. drum normal, Buzau-Ploiesti, am fost si la Bucuresti, in fine, cel mult 500 de km am mers si s-a dus coroana...
Verifica electromotorul.Ai joc mare la bucsi.Mai ales cea din fata de la bendix.
Ai putea sa mi spui mai detaliat cum sa verific sa n aiba joc mare piesele respective?
Scuze pentru intarziere. Trebuie demontat electromotorul de pe motor si verifici miscand de axul lui. Bagi doua degete acolo unde este pinionul si misti de el. Nu invarti. Daca nu are joc, este bine.
Coroana nu este sudata pe volanta. Ci se incalzeste cu flacara de la autogen. Se dilata si apoi este bagata pe volanta. Prin racire ea se strange pe volanta. Doar mecanicii auto stiu asta.