Când a avut loc ultima revizie tehnică? Pompe înfundate, filtre colmatate, injectoare înfundate! Sau mai grav, turbo nefuncțional.
O mașină care nu trage, înseamnă că nu mai primește amestecul aer-combustibil corespunzător. Fie este prea bogat, fie prea sărac, fie insuficient pentru a putea realiza o combustie corespunzătoare.
Pe scurt: motor făcut praf!
Salut! Am avut un prieten cu o problema de genul la alta masina. Nu cumva iti apare si "martorul bujii incandescente"?
Eu stiu ca din cauza turbinei masina intra intr-un fel de stare de "protectie" si trage de parca ar avea decat 30 cai, fara sa aive zvac. Normal ea merge bine cand o pornesti dar daca in mers incerci sa bagi piciorul in ea, intra automat acea protectie si masina nu mai tragea.
Cel mai bine pui testerul pe ea. Nici pana acum prietenul meu nu a reusit sa rezolve problema, o fi si din cauza motorului, el avea un [ Jaguar 2.0 2004, motor de ford parca ]... Succes
Ford a fost donator de motoare la Jaguar și Mazda. Deci e posibil ca să fie vorba de același motor.
Am fost cu ea 400 km, am mers cu 130 - 140 km nu avea nimic, in ultima 100 km am alimentat undeva si de acolo ultima 100 km numai zgatîieli. Am ajuns la gazda, maine zi am dus - o la tester si nimic, am plecat catre casa invers, primii 200km nimic, pe urma au inceput zgitiieli usoare caci tot am atins si 110 - 120 km, am ajuns la Timisoara, acasa si nu am mai pornit masina vreo 5 zile, iar in oras horor, la fiecare intersectie se oprea, acum am dus - o la mecanic sa schimb toate filtrele, caci am facut 10000 km si e vremea de schimbat, sper sa fie doar filtru de motorina, va tin la curent, poate se potriveste diagnosticul si la Jaguar si Ford
Știu că este obligatoriu biocombustibil în combustibilii petrolieri. Tare îmi este teamă, dacă ați spus că după ultima alimentare au început problemele mecanice să nu fi fost un astfel de combustibil amestec, dar contrafăcut sau mai grav cu o cantitate mare de bio decât cea legală.
Mai aveți în rezervor, canistră din acel combustibil? Ar trebui să luați o mostră și să mergeți cu ea la protecția consumatorului să facă analize, ca să aflați ce combustibil este!
Scuze caci am revenit asa tîrziu cu raspunsul la problema intilnita, aceea ca Mazda 5, nu mai tragea, ba din contra am ajuns si in faza aceea ca la fiecare intersectie sa se opreasca... problema era de la filtrul de combustibil, am scapat cu atit.
Ar fi bine ca să fi scăpat într-adevăr doar cu un filtru!
LSebastian întreabă: