Frana de mana prima, ca sa stea masina fix, cat timp mai ai motorul pornit. Iar cand opresti motorul, bagi in treapta 1, ca sa fii sigur ca masina nu va pleca nicaieri.
Pe teren drept poti folosi doar frâna de mână. Dar in pantă, in mod sigur trebuie sa le folosesti pe amândouă.
Mai citește odată
Ia mai citește tu că ai probleme și cu ințelegerea unui text și cu memoria
Aici păreai că ai priceput sau ai uitat că ai priceput?
https://www.tpu.ro/......apta-1-si/
Eu trag frâna de mână, opresc motorul și o bag în treapta 1 Nu știu la ce te referi mai exact prin 'de ce' totuși. De ce în ordinea asta? Ca să răspund, fac asta pentru că personal mi se pare cea mai corectă ordine. Nu conduc de mult timp, dar eu așa am făcut dintotdeauna. Opresc într-o parcare, scot din viteză, trag frâna de mână, opresc motorul și apoi o bag în treapta 1.
Am intrat o dată într-o parcare, când aveam ore de condus mai pe la început, și am lăsat din neatenție de ambreiaj în timp ce eram în treapta 1, fără frâna de mână ridicată, și mi s-a scuturat mașina înainte de era să intru în stâlp Never again de atunci. În treapta 1 se pune, din cum am învățat eu de la instructor, după ce oprești motorul. Deci asta înseamnă că frâna de mână ar trebui trasă înainte.
Sa ii faci asigurare sau ce? Logic e frana de mana, daca o lasi pe treapta 1 pui presiune sa tina cutia de viteze masina si cand tragi frana de mana cam degeaba o mai tragi.
Nu prea contează ordinea poți să o lași și doar in viteză poți să tragi și doar frana de mana și să o lași pe liber este strict alegerea ta nu vad sa afecteze in vre un mod