Daca e de dupa 2000 si e volkswagen cel mai probail e debitmetru, sau mai are pe turbina o chestie pe unde mai ies vapori de ulei si e mereu murdara nu retin exact cum se cheama, e sigur una din doua
Pot fi multe cauze dar cel mai probabil ambreajul, sau o alta problema ar putea fi senzorul de turatie!
Depinde de masina. De exemplu la Land Cruiser, atunci cand moare ambreajul senzorul citeste turatia in sarcina, la seria 5 si Matiz ca sa iti spun ce am si ce stiu sigur, citeste turatia motorului, si atunci afiseaza turele reale, nu cele din sarcina, adica nu turatia relativa, depinde unde este montat pe fiecare masina senzorul de turatie!
Debitmetru era problema, nu mai functiona cum trebuia, abia urca la 2000-2500 ture, pana intrat turbo, la deal era problema pana intra turbo mai k se oprea.
Oke!
Blog interesant cu sfaturi si remedii piese auto http://pieseautoturisme.blogspot.ro/
Deci iti arata 2000 de ture? Masina e turata foarte tare cand apesi acceleratia la podea, sau e turata cam de 2000 de ture? Daca e turata mai mult posibil sa nu functioneze foarte bine pistoanele, iar daca e cam de 2000 de ture e defect turometrul. Sper ca am ajutat.(in orice caz du-te la service, daca marca masinii e VW du-te la service VW depinde ce marca e.cei de acolo stiu cel mai bine)