| cealapamarin a întrebat:

Am o skoda an 2009, motor 1.6 benzina, am o problema care se manifesta asa, ii scade din putere numai trage, se aprinde chek engine, si se aude altfel motoru cum ar fi disel, am fost la service si a dat eroare cu combustibil ca nu face ardere ca este prost combustibilu si sm bagat din din slta parte la fel si de la sonda landa si face tot la fel, am mai fost la un service si mi ai spus ca este infundat catalizatoru? Dau funda nici nu stiu ce sa mai cred.

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Daca ai fost la service aia nu au rezolvat problema,crezi ca o rezolvi aici online? Sau vrei sati repari masina wireless?
Masina ta are turbo? Poate e turbo de vina,poate sa desfacut ceva la turbo, sau pe circuitu de la turbo pana la motor, stiu si eu o conducta ceva?
Check engine ala trebuie sa dea ceva coduri, ai scanat, ce coduri au aparut? De la sensorii aia de oxigen sau lambda cum se mai zice nu face asa, deci exclus sa fie sensorii.Catalizatoru daca este infundat mamsina s-ar opri, gandeste ca gazele arse nu mai au pe unde trece, motoru nu are unde evacua gazele arse.Bine ar putea totusi sa treaca ceva ceva gaze prin el, dar nu vad cum ar putea un catalizator din anul ala sa se infunde in halu ala.Deci un scaner ceva mai perfomant,scaneaza masina vezi ce coduri da, apoi vezi de unde vine problema.
Daca ai miss fire aia ar fi ca in ceva cilindru sau cilindri nu-ti arde benzina, de acolo si zgomotu ala ce zici, poate, desi in cazul asta motoru ar trebuie sa vibreze, deci daca nu arde 1-2 cilintri motoru ar vibra. Poate nu ai explicat tu bine.
Concluzia? Nu o poti repara online, cu informatii lipsa, ce ai spus tu in afara de faptul ca puterea a scazut restul e nimic.

3 răspunsuri:
| xerxes1 a răspuns:

Du-te la un service Skoda, Seat sau VW.
Acolo mecanicii mai fac cate un curs din cand in cand.
Chiar daca te jupoaie de bani macar iti rezolva problema.

| xerxes1 a răspuns (pentru xerxes1):

Eu suspectez variatorul de faza de pe axul cu came.
Cand se defecteaza masina face ca dieselul si nu mai trage.
Cu un tester Vag com se poate vedea clar cum actioneaza variatorul, la cate grade si se poate alinia electronic.
Testerele universale de service nu pot face asta.
Cu ocazia asta ii faci si distributia.

| cealapamarin explică (pentru relian):

Am rezolvat, era de la bobina, fise si bujii