Amortizoarele probabil sunt praf, dar pana la urma tot un mecanic iti va zice cand se uita la masina
Amortizorul cel mai probabil.
Acum desigur in unele situati apare aceasta problema si daca nu ai jantele cu et-ul corect, sau cauciucuri mai late, eventual flanse, dar nu cred ca asta e la tine problema.
Amortizorul sau suspensia? Dar amortizorul din ce face parte? Din alimentare?
Daca sta prea jos, ar putea fi arcul. Parcheaza masina pe un loc drept, si vezi daca sta prea jos.
Verifica, de asemenea, daca ai dimensiunea omologata in talon, la cauciucuri. Sa nu fie mai inalte sau mai late.
Depinde si ce fel de masina e, daca e ceva cu brate pe spate, e posibil sa ai un joc imens la bucse, din care sa se deplaseze pana in aripa. Daca e asa, un sofer bun n-ar suporta sa conduca masina in starea asta, si nu e de mirare ca mecanicii iti schimba mai multe piese, atunci cand 'te prind', daca nu obisnuiesti sa frecventezi service-urile pentru intretinerea obligatorie a unei masini (schimb/verificare fluide, schimb filtre, verificare jocuri si uzuri).
Poti face o constatare la un service oarecare si apoi decizi daca iti convine sau nu reparatia.
Eu am platit 35lei o constatare si mi-au controlat toate jocurile la suspensie.
Goala sta drept, dar cu 3 pers in spate sta pe spate putin.
Mai late sunt cauciucurile dar am circulat mult cu ele si nu aveam problema asta. Pana acum cateva saptamani am avut jantele de vara 225/45/17. Faza e ca am avut si unele modificari la aripile spate(in vara asta) masina e mai veche un e46 din 99 si mecanicii cand au lucrat la aripi cred ca au lasat putin mai jos aripile.
Nu prea merg cu 5 persoane in masina si nu stiu daca face de mai mult timp asa.
Cu 4 pers e ok, nu se simte nimic, se simte mai mult cand suntem 5 in masina si viteza depaseste 120/ora si prindem hopuri cum ar fi imbinaturile de la poduri sau ceva la care face putin hop, balans.
Probabil sa se fi stricat si acum recent, ca nu prea feresc gropile si cum e pe dreapta se duce mai repede de la drumul din zona mea care e stramb de la camioane.
Pai vezi... uitate mai bine, cam cate de aproape sunt cauciucurile de aripa.
225 sunt mai late decat 205 cu 2 centimetri, suficient cat sa atinga aripa, acum desigur, nu pot spune cu certitudine ca aceasta e problema, pentru ca nu am vazut cum da cauciuciucul pe langa aripa, dar din cate spui tu cam asta pare sa fie problema, si desigur, si inaltimea lui acel "55 sau 50" poate determina aceasta problema insa e mai putin probabil, e o diferenta destul de mica acei 5mm.
O problema asemanatoare aveam si eu, doar ca eu aveam flanse si atingea la denivelari mai mari, dar acum am renuntat la flansele respective.