Din ce zici tu pare ca masina ta pleaca de pe loc si fara sa apesi acceleratia deci pana inveti sa o stapanesti mai bine pornesti asa de pe loc cel putin cand esti in oras si e aglomerat.
Acum sa-ti raspund la intrebarea ta...
Apesi ambreajul bagi in viteza, apoi accelerezi, bine, dar accelereaza doar pana la 2000 de turatii sau 1500 cauta si tu o limita care ti-se pare mai acceptabila cel putin pentru inceput, apoi lasi ambreajul pana in punctul in care simti ca cupleaza abia apoi poti sa eliberezi ambreajul si in aceleasi timp sa apesi si acceleratia, daca accelerezi prea tare si ambreajul nu e in punctul in care cupleaza cel mai adesea se opreste motorul sau porneste in socuri.
Pentru inceput fa asta cat mai lent, elibreaza si apasa pedala cat mai lent pana te acomodezi, dupa o poti face mai rapid.
Fii atent aici.
Ii dai cheie, tii ambreiajul apăsat si ii dai accelerație până la roșu. Dacă te tine motorul bagi direct a 2-a. Nu a3-a ca pleacă motorul fără mașină. Apoi dai drumul la ambreiaj cu acceleratia apăsată si sa vezi ce scart frumos dai. Le dai fum "la fraieri".
Astea le vei invata cu timpul, mergi cu masina mai mult timp pana o inveti.
Poti sa turezi putin inainte sa pleci, 1500 rpm cam asa. Dar te vei obisnuii cu ea in timp ce o conduci prin trafic
Sunt sigur că ați fi înnotat în bani acum, la cati inteligenți postează pe aici.
Sigur, să facă vreo 10 accidente până se învață. Ești deștept
Dar ce poti men sa raspunzi la asa o intrebare? Eu cred ca trebuie sa fii debil sa crezi ca inveti conducere din poezii pe TPU. Am sa-ti spun eu care e buba. Am invatat sa conduc de copil in anii '70, am fost sofer profesionist si mecanic 30 de ani. Pe vremea aceea masinile erau mult mai proaste, mai dificil de condus si efortul fizic mai mare. Nu existau turometre - toti invatau folosind instinctul, cum invata lautarul sa cante. Lautarului daca ii pui note in fata sa cante dupa ele a stricat toata nunta. Cand te urci la volan masina ( trebuie ) sa fie prelungirea corpului tau. Acuma toti stai holbati pe turometre si le tremura picioarele pe pedale, nu aud motorul, nu simt cum cupleaza ambreajul si cat trebuie sa accelereze ca sunt crispati sa faca calcule de fizica cuantica sa potriveasca academic turatia cu horoscopul pe ziua respectiva. Mama ei de soferie.
Pe vremuri nu erau atâtea testere, măsurători de precizie si alte nebunii. Acum toți au testerul, cheia dinamometrica si alte nebunii, nu se mai implică mecanicii atât de mult. Măsurătorile de precizie ar trebui folosite doar la sistemul electronic. Acum marea dilema a lumii este turatia-cheie, dacă nu știi să pornești mașina, o bagi pe tester. Mă întreb dacă s-a gândit autorul la varianta asta. Nici mecanicii nu mai sunt ce au fost, ăștia de generație veche le dau clasa carpacilor de azi, cu tot cu senzorii si diagnoza lor.
Degeaba ti se scriu aici milioane de sfaturi si randuri. totul tine de exercitiu. Faci 30-40-50 de porniri de pe loc pana reusesti si aia e.