Salut Florin, nu ai scris cati km are motorul si din ce an este, demonteaza-l de pe masina, fa-l bucati, bucseaza-l dupa pistoanele lui ca sa nu mai cumperi altele de reparatie, fa-i chiulasa, schimba simeringurile, rectifica supapele, montteaza-l schimba diuzele pe injectoare, centicubeaza pompa de injectie si da-i cheie. Daca nu, exista solutia inlocuirii motorului! Bafta!
Si sotu meu este mecanic,, si,, nu stie ce sa mai faca la fiat doblo,, i-a facut motorul,, rectificat blocul, chiuloasa, rectificat injectoare si merge ca dracu masina,,, si sotu este mecanic de 20 de ani,,,
Consumul mare il da pompa de injectie, nimic altceva, o centicubare i-ar prinde bine, vad ca ai facut o revizie si la injectore, ce sa mai zic cauta sa-i montezi o alta pompa de injectie!
Sper din suflet sa fie trimis mesajul,,, nu prea ma descurc la comp,,, daca ma puteti ajuta cu o schema electrica de fiat doblo diesel,, faceti poze si trimiteti pe adresa de mail,, miha790@yahoo.com,,,va multumesc din suflet,,, eu si sotu ne-am imbolnavit cu nervii pentru masina asta,, si nu este tot,, proprietara masinii, este invatatoarea fetitei,, ne este o rusine de invatatoare...
Sotu a rectificat blocul,, pistoane noi,, segmenti, o schimbat diuzele la injectoare, pompa de injectie verificata in Timisoara e totul bine,, rectificat chiuloasa, rectificat supapele,, si tot trepideaza si se mai aprinde becuri in bord la ulei,, apoi se sting,, la fel si la apa,,, are 20 de ani experienta in domeniu,,, masina asta are blastame,, nu mai stim ce sa credem,,, ultima explicatie este ca o fi din sistemul electric,, sotu este electromecanic auto,,, si o schema electrica ar putea rezolva
Si sotu s-a gandit lao diagnoza electronica dar,, foarte rar testerele gasesc problema,, in general nu o gasesc....acum a mai primit un sfat,,, vedem zilele astea,,, sper sa gaseasca problema,,,, daca nu,, croitor se face))
Eu am fost nevoit sa imi cumpar tester de cand am un Doblo 1, 3 multijet.
Am fost cu el la doi mecanici "renumiti".
Nici unul nu a fost in stare sa-l porneasca.Au inlocuit orbeste tot ce se putea inlocui.Senzori, debitmetru, injectoare, pompa etc.
Mi-au zis ca este computerul masinii de vina si am luat-o cu platforma acasa.
Am dat 8 mil pe un tester decent AUTO-COM multi marca si am rezolvat problema.
Unul din mecanici a chemat un fel de cocalar cu o tableta si ala tot zicea ceva de senzorul de inalta presiune.
Am gasit 21 coduri de eroare.Le-am sters si a pornit la prima cheie.
mihaa întreabă: